במידה ותצוגת אתר הדואר מופיעה בצורה משובשת או שלא ניתן להיכנס אליו במצב תצוגה מלא, אלא רק במצב Outlook Web App Light , יתכן והבעיה היא בעקבות עדכון הדפדפן לגרסאות חדשות, עדכון אשר מתבצע לרוב באופן אוטומטי ע"י מערכת ההפעלה של המחשב בו משתמשים. .טיפול בבעיה באופן חד פעמי (במידה ועובדים עם מחשב שלא מעוניינים לבצע בו שינויים קבועים) יעשה בלחיצה על כפתור התאימות של הדפדפן כך שיופיע בכחול או לסמן צפייה במצב תאימות, כמתואר באיור מס' 1.
 
                                                                                      איור 1

 

הגדרה קבועה לטיפול בבעיה תעשה בלחיצה על תפריט Tools ובחירה בסעיף Compatibility View Settings [מתואר באיור 
מס' 2 בהמשך]. 
                                                                                  איור 2
 

  בחלון שיפתח יש לסמן את הסעיף הראשון וללחוץ על לחצן Close [מתואר באיור מס' 3].
 
                                                                                   איור 3



©מדור תמיכת מחשוב