תמיכה וסיוע

מדור תמיכת מחשוב משמש כמוקד תמיכה, סיוע ופתרון תקלות למשתמשי המחשב באוניברסיטה.

מטפל בבעיות המחשוב ביחידות המנהלה השונות, ואם יש צורך משתף גורמים נוספים
באגף טכנולוגיות, חדשנות ודיגיטל.​

מדור תמיכת מחשוב שם דגש על פתרון בעיות הקשורות למוצרים המופיעים
בסל שירותי התמיכה, ויעשה כל מאמץ להיענות לפניות המשתמשים
בהקדם ולתת פתרון יעיל ככל האפשר.
 
שעות פעילות המדור:
ימים א' עד ה' בין השעות 08.00-16.00 טלפון 08-6477171 פנימי 77171 (השארת הודעה)
פקס. 08-6477967 פנימי 77967 דואר אלקטרוני: helpdesk@bgu.ac.il
 
קבלת קהל בתיאום מראש בלבד בימים ראשון עד חמישי בין השעות 08.30-15.30
 
דיווח תקלות מיחשוב כולל ממכשירים ניידים וטלפונים סלולריים: