​ סל שירותי תמיכה

הצג הכל
הסתר הכל

קבלת שירות

לקבלת שירות נא לפנות למדור תמיכת מחשוב
בימים א' עד ה' בין השעות 08.00-16.00
קבלת קהל בתיאום מראש בלבד בימים א' עד ה' בין השעות 08.30-15.30
 

דרכי התקשרות:

  • פתיחת קריאת שירות ​   (כולל ממכשירים ניידים וטלפונים סלולריים).​
  • דואר אלקטרוני: helpdesk@bgu.ac.il
  • טלפון: פנימי – 77171, חיצוני – 6477171  (08)  (הודעה) 
  • פקס: פנימי – 77967, חיצוני – 6477967(08)

צוות התמיכה :

אמיר סולומון – ראש המדור

אבי קליין - ע. ראש המדור

אהובה אריה

אילן קדושאי​

חנה איפקין

טל פרידמן

ירון רוט

מנדי גולן

אהרון גוטמן

יוסי סקג'יו

סטודנטים –שחף קבלי, מנואל רופיה

 

הערות :

1. לשיפור השרות לכלל משתמשי המחשב באוניברסיטה מתבקשים המשתמשים במחלקות
בהם יש מתאמי מערכות מחשוב (רפרנטים), לפנות אל המתאמים.
 
2. להגדרות ופתרון בעיות התחברות מהבית ללקוחות שירות המחלף האוניברסיטאי, יש לפנות למוקד התמיכה הטלפוני של חברת הוטנט בטלפון שמספרו: 0535353133. יש למסור לאנשי התמיכה בהוטנט את הפרטים הבאים: שם פרטי, שם משפחה, ומזהה אישי. המזהה האישי נגיש בקישור הבא: https://tamrur.bgu.ac.il/hotnet/login.php
  
3. מדור תמיכת מחשוב יעשה כל שביכולתו לספק פתרונות ועזרה למשתמשים, אולם אינו בא להחליף
לימוד והכשרה מסודרים בשימושי מחשב ותוכנה רלוונטית.
 
4. השרות מבוסס על תמיכה טלפונית או בדואר אלקטרוני או ביקור באתר.
 
אנו עושים את מירב המאמצים להעניק שירות יעיל ואיכותי לכל לקוחותנו. עדכון על מצב הטיפול בפניות/קריאות שירות ניתן לקבל בקישור הבא : https://helpdesk.bgu.ac.il/Login.jsp

בברכה,
 
סולומון אמיר
רמ"ד תמיכת מחשוב