לשיפור השרות לכלל משתמשי המחשב באוניברסיטה מתבקשים המשתמשים במחלקות
בהם יש מתאמי מערכות מחשוב (רפרנטים), לפנות אל המתאמים. השירותים הבאים ניתנים למחשבים הנמצאים ישירות באחריות מדור תמיכת מחשוב
· הכוונה, יעוץ והדרכה בסיסית בתחום מערכות הפעלה
· התקנת מוצרי Office
· התקנה וטיפול בדפדפני אינטרנט.
· טיפול ועזרה בהתקנה של תוכנת אנטי וירוס ברישיון של האוניברסיטה.
· חיבור למערכות מרכזיות באוניברסיטה כגון מנהל תלמידים, מינויים, חילן, מערכת Epo ועוד.
· סיוע בבעיות הקשורות למערכת ההרשאות האוניברסיטאית ובבעיות הזדהות כגון החלפת סיסמה.
· סיוע בהגדרת מדפסות.
· אבחון תקלות תוכנה, פתרונן או המלצות לטיפול נוסף.
· שירותי התחברות לרשת האינטרנט והאינטראנט, כולל התקנה והגדרה של המדדים המתאימים.
· סיוע בדואר אלקטרוני ותוכנות תקשורת המקובלות בקמפוס.
· המלצה, עדכון ושדרוג של מערכות הפעלה.
· אבחון תקלות חומרה והמלצות לטיפול בהן ע"י הגורם המוסמך.
· פתרון בעיות תוכנה המותקנת במחשבי המשתמשים, לפי המלצות והרשאות של המדור.
· הפצת מידע, התקנה וחלוקה של עדכוני תוכנה הכלולה בסל התמיכה או תוכנה אחרת רלוונטית.
· הפעלת שירות אחזקה של ספקי ציוד המחשוב בתקופת האחריות של הציוד.