1. ​​​בעת יצירת ישיבת ZOOM:

    1. באפשרויות הפגישה:

      1. וודא שבחרת באפשרות של יצירת ישיבה מוגנת בסיסמא
      2. ודא שאתה שולח את הישיבה למשתתפים הרלוונטיים בלבד, עדיף דרך המייל ולא דרך ווטסאפ.
      3. במידה ואתה רוצה לפקח על המצטרפים לישיבה אל תסמן את האופציה: enable join before host  , יש לסמן  enable waiting room    כניסה ל "לובי", לאחר הצטרפות כלל המשתתפים יש לבחור LOCK MEETING
      4. רק אם אתה מעוניין להקליט את הישיבה בחר באפשרות זאת
      5. מומלץ לוודא שאפשרות העברת קבצים כבויה FILE TRANSFER
      6. על מנת לשמור על פרטיות המשתתפים בישיבה ודא שהאפשרות ATTENTION TRACKING   כבויה
  2. בעת התקנת תוכנת ZOOM:

    1. התקן את תוכנת הזום רק מהאתר zoom.us  במחשב , סלולרי רק apple store ל אייפון  או  play store  לאנדרואיד 
    2. ​הפעל  את התוכנה ועבור על הגדרות הפרופיל שלך במיוחד על הגדרות וידאו שיתוף והקלטה .
    3. לעיתים קרובות יש לעדכן את תוכנת הזום על ידי לחיצה על CHECK FOR UPDATES  בפרופיל שלך.
  3. בעת שימוש בתוכנת ZOOM:

    1. בעת התחברות לתוכנת ZOOM , השתמש בסיסמה ייעודית  ל ZOOM , בסיסמא שונה מהסיסמה הארגונית שלך  ולא במשתמש של FACEBOOK  או GOOGLE   לדוגמא .
    2. בעת הישיבה , יש לעבור על רשימת המצטרפים לישיבה ולוודא שהינך מכיר את כלל המשתתפים ודא שלא הצטרף לישיבה בטעות משתמש שלא אמור להשתתף בה .
    3. מה שקרה בZOOM  נשאר ב ZOOM  לכן : חשוב אם אתה מעוניין לחבר שיחת וידאו, מה אתה מעוניין לשתף עם הישיבה (מסך , מצגת ,  שליטה מרחוק),  ומה אתה משתף בצט –  זכור הכל מוקלט.
  4. לאחר סיום ישיבת ZOOM

    1. בתור מנהל הישיבה יש לוודא שהישיבה נעולה לכולם
    2. במידה והקלטת את הישיבה יש לשמור את הקובץ במקום בטוח.