​​
​​​​​​​​​​​​Dropbox ​הוא שירות ענן לאחסון ושיתוף קבצים מאובטח. השירות מאפשר גישה לקבצים מרחבי האינטרנט מציודים שונים: מחשבים מבוססי מערכות הפעלה: Linux, MacOS, Window והתקנים ניידים מבוססי: Android ,iOS ובנוסף שיתוף קבצים באופן מאובטח עם אחרים, גם אם אינם משתמשי Dropbox.
נכון ל 04.2021 אין רישיונות פנויים למכירה
​nומלץ להשתמש ב 365 Onedrive/Teams כחלופה. 

Dropbox logo

למי מיו​​עד השירות:

מנוי קיים:
השרות ניתן לחידוש של מנוי קיים. 

מנוי חדש:
השרות ניתן לקנייה על בסיס מספר רישיונות פנויים.  
אתם מתבקשים  לא לבצע רכישה למנוי חדש במידה שאין רישיונות פנויים. 
אנו נעדכן מעת לעת את מספר הרישיונות הפנוי. 

השירות מיועד לחברי סגל ולסטודנטים של האוניברסיטה ומבוסס על תקשורת מייל עם תיבת דואר פעילה ארגונית בלבד. 
כתובת התיבה חייבת להסתיים ב bgu.ac.il.

מה כולל ה​שירות:

מדובר בשירות ארגוני מסוג Dropbox for Business-Advanced.
פרטי השירות מוסברים באתר​ »

עיקרי ​​השירות:

» נפח אחסון ככל שיידרש
»​ שחזור מסמכים, כולל גרסאות ישנות עד 180 ימים לאחור
»​ הזדהות ארגונית
»​ אבטחת מידע
»​ סנכרון בין מחשבים
»​ עבודה שיתופית על קבצים
»​ שימוש בתיקיות צוות משותפות (רק בעלי חשבון dropbox של האוניברסיטה יכולים להיות חברים בצוות)
»​ תמיכה במחשבים, טאבלטים והתקנים ניידים

עלויות ורכישת השירות:

 נכון ל 04.2021 אין רישיונות פנויים למכירה

עליכם לבצע בתפנית מכירת שירותים לפי הפירוט הבא:​

ניתן לרכוש את השירות לשנה (מתאריך הרכישה עד 30 באפריל 2022), לרכישה במכירת שירותים למוקד 151, מס' פריט: 151.1.10 )בתעריפון האוניברסיטה, בעלות של 220 ₪.

לשלוש שנים (מתאריך הרכישה עד 30 באפריל 2024)  לרכישה במכירת שירותים למוקד 151 , מס' פריט: 151.1.11 ) בתעריפון האוניברסיטה, בעלות של 660 ₪.

נא לשלוח עותק ממכירת השירותים שתבצעו לגב' צופית אילוז, מרכזת אגף טכנולוגיות חדשנות ודיגיטל במייל האירגוני) Dropbox ארגוני. ניתן לבצע רכישה ליותר ממשתמש אחד עבור כל משתמש ויש לציין :

א. שם משתמש אוניברסיטאי

ב. שם תיבת דוא״ל ארגונית

את העתק ההעברה הפנימית  (להוריד) יש לשלוח בדוא״ל לצופית אילוז, מרכזת אגף מחשוב ומערכות מידע iluzt@bgu.ac.il.לאחר שהכסף יגיע לתקציב שלנו, תקבלו מכתב הנחיות למייל הארגוני של המשתמש הספציפי, עם הנחיות רלוונטיות


שאלות נפוצות

1. אם ברשותי שירות dropbox פרטי - כיצד אני מעביר את התוכן לשירות ארגוני?
השירות מזוהה ב dropbox לפי כתובת המייל שקישרת. אם כתובת המייל אינה הכתובת הארגונית שלך, עליך קודם להיכנס לשירות הפרטי ולשנות את המייל המשויך אליו לכתובת המייל הארגונית. לאחר מכן יש לרכוש מאתנו את השירות הארגוני. ברגע שאנחנו פותחים לך שירות ארגוני עם אותו מייל ארגוני כמו זה של השירות הפרטי, אזי:
  א. השירות הופך אוטומטית, כולל התכנים ששמרת, לשירות ארגוני.
  ב. חברת dropbox מחזירה לך את החלק היחסי של העלות שכבר שילמת, בגין התקופה שעוד נותרה לשירות הפרטי.

2. מה לעשות במקרה של תקלות בתהליך המוגדר בסעיף 1?
יש לפנות בדחיפות לחנה שפרבר או לחיים אבודהרם
3. אם שילמתי כבר עבור תיבת dropbox פרטית - האם אני זכאי להחזר?
ראה סעיף 1ב.

4. אם אני רוצה להפריד בין שירות פרטי לשירות הארגוני מה עלי לעשות? 
עליך לוודא שתיבת המייל המשויכת לשירות הפרטי, אינה תיבת המייל הארגונית.​