קנייני פנים מבצעים רכישות, כהמשך לדרישה, על-פי הצעות מחיר או מכרזים, בהתאם לנוהל קבוצות רכישה .
תהליך הרכש- כללי
✔ הקלדת דרישה למחלקת רכש והספקה.
✔ בקשה להצעת מחיר מהספק/ים.
✔ קבלת הצעות מחיר והשוואתן.
✔ ניהול מו"מ.
✔ אישור הדרישה על-ידי הגורמים המאשרים.
✔ בקשה לרכישת ציוד למחקר שעלותו עולה על 30 אלף דולר תועבר לאישור סגן נשיא למו"פ (או גורם אחר מטעמו).
✔ הפקת הזמנה מאושרת לספק הנבחר.
✔ החתמת ההזמנה על-ידי מורשי חתימה ואישורים אלקטרוניים.
✔ שליחת ההזמנה לספק.
✔ קליטת הטובין במחסני האוניברסיטה ודחיפתם ליזמים.
במקרים מסויימים קליטת הטובין תתבצע ישירות על-ידי היזמים.
במקרים אלה, המחסן ישלח ליזם מדבקת אינוונטרוטופס רישום אינוונטרי מחלקתי ובאחריות היזם להדביק את המדבקה על-גבי הציוד, למלא הטופס ולהחזירו למחסן.
✔ קבלת חשבונית/תעודת משלוח.
את החשבונית יש לאשר במערכת תפנית כל יזם לפי המשימות שלי בתפריט הראשי בתפנית, במידה וקיבל חשבונית מקור
יש לחתום עליה ולהעביר למחלקת הנהלת חשבונות.
✔ סגירת הזמנה.