​​​​​​​​​​​המהפכה הדיגיטלית מאתגרת את צורת ההוראה המסורתית.
זמינות משאבי המידע האקדמי (קורסים מקוונים, מצגות, מאמרים, סרטונים, וובינרים וכו') מחייבת חשיבה מחדש על תפקיד המרצה והמיומנויות שמצופה ממוסד אקדמי להנחיל לבוגריו. ​

לפיכך, מטרות ההרצאה לא מוגבלות להעברת מידע אלא חשוב מכך, צריכות להתמקד בדרכים להכשיר סטודנטים להתמודדות עם המציאות המשתנה בעידן הטכנולוגי הנוכחי.

להמשך קריאה במודלים השונים אנא הקליקו על התמונה >


מיני-האקתון
pic55.jpg








VTS 
Visual thinking strategies
pic55.jpg


   










כיתה הפוכה
IMG_6669.JPG
TBL
Team Based Learning
unnamed (14).jpg