​​​​​​אחת ממטרות היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה היא להטמיע באוניברסיטת בן-גוריון בנגב מודלים של הוראה המקדמים למידה פעילה ומשמעותית של הסטודנטים.יות.

מרצים.ות ששילבו בקורסים שלהם התנסויות ומתודות שאינן מסתמכות רק על הוראה פרונטאלית, מוזמנים.ות לחלוק את נסיונם עם חברי הסגל, ואנו מזמינים גם אתכם.ן להציע רעיונות לשיפור חווית ההוראה והלמידה המקוונות

מרצים.ות המעוניינים.ות לשמוע מנסיונם של חברי.ות סגל, שכבר התנסו בשיטות הוראה ייחודיות, מוזמנים.ות לצפות בשיתופים הבאים, להמשך קריאה במודלים השונים אנא הקליקו על התמונה >​​


יום פוסטרים ככלי הערכה בקורס מרובה משתתפים 
ד"ר קובי מורבינסקי 
המחלקה לניהול
audric-wonkam-V5FcjzMBSkU-unsplash.jpg  

שילוב הוראה א-סינכרונית​  
מיכל שמש,   
המחלקה למדעי המחשב 1a.jpg

מי אמר שצריך לשבת? 
פרופ' יניב פוריה, 
ראש המחלקה לניהול מלונאות ותיירות 
YPoria.jpg

ללמד בעידן הקורונה: ללמד Zoombies 
ד"ר אלי מירון,  
המחלקה להנדסת תעשייה וניהול​  
Untitled.jpg

מודל ה TBL  
פרופ' נורית אלפסי, 
המחלקה לגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי​  
nurit.jpg 


שילוב לומדות דיגיטליות    
ד"ר אודיה כהן,   
המחלקה לסיעוד 
סימון.jpg

שילוב הוראה א-סינכרונית​​
פרופ' שרון פרדו, 
המחלקה לפוליטיקה וממשל
1a.jpg  

מסך מגע- לוח וגיר ​
ד"ר שמוליק פינקרט, 
המחלקה להנדסה אזרחית וסביבתית
andreas-haslinger-aVP3ryIQKpM-unsplash.jpg

סליחה על השאלה 
סרטונים של מרצים.ות מאונ' בן גוריון
חווית ההוראה שלי...  
You_Can't_Ask_That_Israel.png
מיני האקתון
פרופ' ג'ולי צוויקל, המחלקה לעבודה סוציאלית
קישור למאמר​
july.jpg