-כיצד מעודדים הקשבה? כיצד מייצרים הקשבה פעילה?הכרות עם המושג אמיל"י (המחשת צורך כמושג מפתח בלמידת מבוגרים).
-כיצד נכון לפתוח קורס או להציג נושא? הכרות עם הכוחות הקוגנטיביים שפועלים עלינו בכל מפגש עם תוכן חדש (הסקרנות מול המאמץ).
-עמ"י ותמ"י – מה השינוי הנדרש בתהליך הלמידה וכיצד מגדירים ביעילות מטרות ללמידה? (עמדות/תפיסות, מיומנויות, ידע), איך מוודאים שהאמצעים הולמים את המטרות? מה הופך תוכן לזכיר?
הכרות עם 4 אסטרטגיות ללמידה זכירה: למידה פעילה, ריבוי שליפות וחזרתיות מגוונת, לעודד למידה נכונה מטעויות ולישון נכון על התוכן – כולל דוגמאות ללמידה פעילה באקדמיה.
טיפים וטריקים של חוקרי מוח ללמידה אפקטיבית: ידע דקלרטיבי לעומת ידע פרוצדוראלי, ללמד מדוגמה לעיקרון, בידול תוכן, שימוש בראשי תיבות, התבססות על ידע קודם.
לבשל רציונל למידה – תרגול: כיצד נכון לתכנן יחידת תוכן? הכרות עם מושגי מפתח כמו חיזוק תחושת מסוגלות.
יצירת אתגר בלמידה ורציונלים אפשריים: מהקל או המורכב, מהכלל אל הפרט/הפרט אל הכלל, מהתיאוריה למעשה, צירים חוצי למידה, למידה ספירלית, תרגול אינטגרטיבי ועוד.
מנחה: עידו צדוק, שותף ויועץ בכיר בחברת מתודיקה