​​​​​​​education-1959551__340.jpg

כיצד מעוררים עניין ומעורבות בשיעורים? 
> כיצד משפיעים על הנוכחות בכיתה? ​​​​​​​​​​​​​​​
> כיצד מבטיחים שהידע שנרכש בקורס לא ייעלם בתום הבחינה? 
> כיצד הופכים את הידע התיאורטי ליישומי?​

הוראה בהשכלה הגבוהה מציבה בפני חברי הסגל אתגרים מגוונים. חלקם הגדול משותפים לרבים מאיתנו וניתן ללמוד מנסיונם של אחרים ואף לחשוב יחד על פתרונות אפשריים. 

היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה מכנסת מפגשים חודשיים של חברי הסגל לדיון בסוגיות בתחום ההוראה והלמידה. מטרת המפגשים ליצור הזדמנויות לסגל לחלוק ידע, להחליף רעיונות וללמוד זה מזה, להתייעץ ולהתלבט יחד בשאלות על הוראה שמעסיקות את חברי הסגל. ​​​​

פורום הוראה לחודש מרץ, 2022
שילוב סרטוני הסבר לשיפור מיומנויות​.

חשבתם פעם מה זה להיות סטודנט לסיעוד בימי קורונה?
חשבתם איך זה לדעת להכניס זונדה או קטטר אם עדיין לא יצא לכם להיתקל במטופל אמיתי?
איך מגשרים על הפער בין מה הייתי רוצה להיות לבין מה שאני כיום כסטודנט שנה א' אם לא עשיתי את הדברים בפועל עדיין? אז מתוך מחשבה להנגיש לסטודנטים של שנה א' במחלקה לסיעוד את המיומנויות הקליניות הנדרשות, הסרטנו את כל מיומנויות הסיעוד האפשריות כדי שהסרטונים יסייעו לסטודנטים להגיע מוכנים יותר להתנסות הקלינית, במיוחד כאשר בעידן קורונה הקשר עם המטופלים היה מינמלי ביותר והכניסה למחלקות האשפוז לא התאפשרה במלואה. הביקורת הייתה מצוינת ונראה כי הסטודנטים מפיקים את המיטב מהסרטונים. 

רוצים לשמוע עוד?
הצטרפו אליי לשיח קצר על התהליך ועל היצירה ותזכו לטעום בקצרה מהסרטונים המדוברים.

הפורום יתקיים בהנחיית גב' קרן נאור, המחלקה לסיעוד
ביום ה',  3.3.2022, 11:00-11:45

> להרשמה​

​​מפגשים שהתקיימו בעבר 

הצג הכל
הסתר הכל

​​​​​​​