​​​אחת ממטרות היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה היא להטמיע באוניברסיטת בן-גוריון בנגב מודלים של הוראה המקדמים למידה פעילה ומשמעותית של הסטודנטים.יות.

מרצים.ות ששילבו בקורסים שלהם התנסויות ומתודות שאינן מסתמכות רק על הוראה פרונטאלית, מוזמנים.ות לחלוק את נסיונם עם חברי הסגל, ואנו מזמינים גם אתכם.ן להציע רעיונות לשיפור חווית ההוראה והלמידה המקוונות

מרצים.ות המעוניינים.ות לשמוע מנסיונם של חברי.ות סגל, שכבר התנסו בשיטות הוראה ייחודיות, מוזמנים.ות לצפות בשיתופים הבאים, להמשך קריאה במודלים השונים אנא הקליקו על התמונה >​​


כתיבת ערכים בוויקיפדיה-משימת הערכה חלופית
פרופ' מיה לביא אג'אי- התכנית ללימודי מגדר
פרופ' דן מישמר- המחלקה למדעי החיים
הקלטת המפגש
סימון.jpg
Case study- שימוש באננוטו
ד"ר תמר קנר פורמן- המעבדה לחקר הפדגוגיה
סרטון מרצים חדשנים  
מרצים.ות חדשנים.ות לשנת תשפ"ב 
שינוי בהוראה 
סימון.jpg 
PEER2PEER- לומדיםות יחד
ד"ר יבגני ברלב
המחלקה לפיזיקה
סימון.jpg
יום פוסטרים ככלי הערכה בקורס מרובה משתתפים 
ד"ר קובי מורבינסקי 
המחלקה לניהול
audric-wonkam-V5FcjzMBSkU-unsplash.jpg  
שילוב הוראה א-סינכרונית
מיכל שמש
המחלקה למדעי המחשב
YPoria.jpg
מי אמר שצריך לשבת? 
פרופ' יניב פוריה
ראש המחלקה לניהול מלונאות ותיירות 
YPoria.jpg
ללמד בעידן הקורונה: ללמד Zoombies 
ד"ר אלי מירון
המחלקה להנדסת תעשייה וניהול​  
Untitled.jpg 
מודל ה TBL  
פרופ' נורית אלפסי
המחלקה לגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי​  
nurit.jpg 

WOOCLAP
כלי דיגיטלי להגברת המעורבות בכיתה
סרטון הסבר

סימון.jpg​​
"פעילות יש למידה אין"  
הארות על למידה והוראה ממדעי הלמידה  
ד"ר איריס טבק 
סימון.jpg​​
סרטון בסגנון "סליחה על השאלה"    
מרצים.ות חדשנים.ות לשנת תשפ"א   
שינוי בהוראה 
שילוב לומדות דיגיטליות    
ד"ר אודיה כהן 
המחלקה לסיעוד 
סימון.jpg
שילוב הוראה א-סינכרונית​​
פרופ' שרון פרדו
המחלקה לפוליטיקה וממשל
YPoria.jpg
מסך מגע- לוח וגיר ​
ד"ר שמוליק פינקרט
המחלקה להנדסה אזרחית וסביבתית
andreas-haslinger-aVP3ryIQKpM-unsplash.jpg 
סליחה על השאלה 
סרטונים של מרצים.ות מאונ' בן גוריון
חווית ההוראה שלי...  
You_Can't_Ask_That_Israel.png
מיני האקתון
פרופ' ג'ולי צוויקל, המחלקה לעבודה סוציאלית
קישור למאמר​
july.jpg