$$News and Reports$$

30 מרץ 2021
​​​​​​​​ גרף סטטיסטי

תואר B.A. בסטטיסטיקה ​במסגרת דו-מחלקתית: הנתונים שייחברו אתכם להייטק

היכולת לנתח נתונים ולהפיק תובנות מהם היא אחת המיומנות הכי מבוקשות בשוק העבודה ובמחקר האקדמי כיום. זוהי המיומנות שבבסיס מקצועות הסטטיסטיקה, ניתום הנתונים, הבינה העסקית, מדע-הנתונים, הנדסת הנתונים ואחרים. זוהי היכולת להבין את העולם באמצעות נתונים.

באוניברסיטת בן-גוריון בנגב תוכלו לשלב לימודי סטטיסטיקה עם כל מה שמעניין אתכם במתכונת דו-חוגית ולהוסיף לתואר את התחום שיהיה רלוונטי תמיד. שדרגו את התואר שלכם במיומנויות ניתוח נתונים ומידע שיתנו לכם יתרון אמיתי בשוק העבודה:
▪️​ סטטיסטיקה וניתוח נתונים בשילוב עם מדעי החברה (פסיכולוגיה, כלכלה, גיאוגרפיה ופיתוח סביבתי ועוד)
▪️​ סטטיסטיקה וניתוח נתונים בשילוב עם מדעי הרוח
▪️​ ​סטטיסטיקה וניתוח נתונים בשילוב עם תחומי הניהול

​בתכנית הלימודים הדו-מחלקתית בסטטיסטיקה, תוכלו לרכוש מיומנויות מבוקשות של איסוף וניתוח נתונים ובכך להכין את עצמכם לשוק העבודה או לעולם האקדמי. לא פחות חשוב מכך- תוכלו לעשות זאת לצד לימוד מקצוע בו תוכלו ליישם מיומנויות אלו. 
כאן תקבלו את הכלים המתמטיים והתכנותיים הנדרשים לניתוח נתונים מודרני, תלמדו טכניקות להסקת מסקנות מאותם הנתונים כדי לעצב החלטות מדיניות או ליצור תחזיות שישתלבו כחלק ממערכות בינה מלאכותית.
תוכנית הלימודים בסטטיסטיקה נלמדת בהיקף של 60 נקודות זכות  וכוללת בסיס במתמטיקה, תכנות ובסיסי נתונים. לאחריו קורסי סטטיסטיקה ולמידת המכונה, ולבסוף קורסים ישומיים בעולמות תוכן שונים.

למידע נוסף >>