$$News and Reports$$

16 פבר' 2020

המחלקה להנדסה כימית​, ​אחת המחלקות הוותיקות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, הודיעה לאחרונה על שינוי בתוכנית הלימודים עם השקת מסלולי התמחות חדשים, החל משנת הלימודים תשפ"א. 

מספר פרופ' ארן רגב, ראש המחלקה: "המסלולים יביאו להגדלת המגוון והרלוונטיות של נושאי הלימוד, שאינם נושאי הליבה, יאפשרו לסטודנטים עם מוטיבציות שונות למצוא את מקומם במסגרת התואר בהנדסה כימית ויחשפו אותם לרב-גוניות של אפשרויות התעסוקה של מהנדסי כימיה בעולם הטכנולוגי המודרני."


כל מסלול מבוססת על 3 קורסי "חובת מסלול" ו-4 קורסי בחירה. אלו מסלולי ההתמחות החדשים: ​

המסלול לניהול ויזמות

מהנדסי כימיה צפויים במהלך הקרירה שלהם למלא תפקידי ניהול, הן בתעשיות קלאסיות והן בסטרטאפים. המגמה תחשוף את הסטודנט לפן השיווקי, פן היזמות, והפן הארגוני הרלוונטים למהנדסי כימיה. 

 

המסלול לאנרגיה מים וטכנולוגיות מתקדמות

המודעות לאספקטים סביבתיים של הנדסה כימית הולכת ועולה וכך גם העניין בטכנולוגיות ירוקות. המגמה תחשוף את הסטודנטים ​לנעשה בתחום של אנרגיה ומים. 

 

המסלול לביו-חומרים

בוגרים רבים של המחלקה משתלבים בתעשיות הפארמה המזון ובמגוון נוסף של תעשיות שבהן הם ממלאים תפקידי פיתוח תהליכים של ביו חומרים. המגמה תספק את הרקע המתאים לבוגרים אלו.

 

מסלול בדגש מחקרי

כשליש מבוגרי המחלקה ממשיכים למחקר אקדמי. המגמה תחשוף אותם כבר במהלך התואר הראשון לאספקטים שונים של עבודת מחקר: מיומנויות, נושאים ואתגרים. 


למידע מפורט על לימודי תואר ראשון בהנדסה כימית »​

למידע על דרישות הקבלה למחלקה » 

להרשמה לתואר ראשון במחלקה להנדסה כימית לשנת הלימודים תשפ"א »