לעטוף את המסרים היבשים בעטיפה צבעונית שתניע לפעולה הנכונה
אנשי התוכן משמשים היום כצומת קריטית בארגון מפני שהם השופר שלו, הכלי באמצעותו הארגון מביע את מסריו בפלטפורמות הדיגיטליות השונות. על ידי יצירת תוכן אנחנו יכולים לא רק להגדיל את התנועה לארגון, אלא גם להגיע לקהלים חדשים, לייצר מודעות למותג שלנו, להעלות המרות ולחזק את הקשר בין המותג לגולשים. בצומת שבין שיווק לפרסום אנשי התוכן הם "Storytellers", עוטפים את המסרים היבשים יותר בפרטים צבעוניים ושובים, שיניעו לפעולה הנכונה.
המשמעות היא לא רק שתוכן הפך להיות שחקן מרכזי בתהליך השיווק אלא גם שכותבי התוכן צריכים להיות יצירתיים יותר מפעם. אם פעם חלק מהארגונים התייחסו לכותבי התוכן כביצועיסטים של בריף שיווקי, היום איש תוכן צריך לקחת חלק בניסוח הבריף עצמו, לדעת לחדד מתוכו את Tone & Voice של המותג ולהציע את האריזה הנכונה ביותר באמצעותה המסרים האלה יועברו. וזה עוד לפני שדיברנו על החשיבות הגדולה של חווית משתמש, ניסוח מהודק של מיקרו-קופי ונוכחות ברשתות חברתיות.
למידה דרך המקלדת, שתאפשר לסטודנטים להכיר את תהליכי הכתיבה ולהכין אותם לעבודתם הראשונה בתחום
קורס כתיבת תוכן בדיגיטל במחלקה לספרות עברית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, יוליך את הסטודנטים דרך הסיפור ההיסטורי והמקצועי של התחום בישראל (אבל לא רק). אנחנו נספק כלים לקריאה נכונה, כתיבה טובה ואבחנה בין סוגים שונים של תוכן בהתאם למטרות השונות. נלמד לכתוב אייטם חדשותי, כתבת מגזין לדיגיטל, כותרות נכונות והפניות. נלמד גם על יצירה של תוכן שיווקי נכון, פיצוח וכתיבה של בריפים ועד יצירה של שפה ומיקרו-קופי למותג. זאת תהיה למידה דרך המקלדת, עם לא מעט תרגילים שיאפשרו לסטודנטים להכיר את תהליכי הכתיבה בארגונים שונים, ולהכין אותם לעבודה הראשונה שלהם בתחום.
חוץ מזה תהיה במבה.
מאת טל לוין, מרצת הקורס לכתיבת תוכן בשנת תשפ"א. מנהלת מחלקת תוכן ב-Operad, חברה לשיווק דיגיטלי. התחילה את דרכה כתחקירנית ועורכת בטלוויזיה, ולפני עשור עברה לדיגיטל, כעורכת הראשית והמנכ"לית של עכבר העיר, מנהלת התוכן והקריאייטיב של קבוצת זאפ ובחודשים האחרונים אחראית על כל תחום התוכן ב-Operad , לרבות יצירת קונספטים ללקוחות, קריאייטיב, אפיון שפה ומיקרו-קופי, הפקות וידאו, כתיבה ועריכה. בעלת תואר ראשון בפילוסופיה ומגדר, ותואר שני בפילוסופיה בהצטיינות מאונ' תל אביב.