תעודת הוקרה למרצה חדשנית לשנת תשפ"א
ד"ר אודיה כהן
המחלקה לסיעוד
קורס "כתיבה מדעית" ​
שינוי בהוראה- שילוב לומדות אינטרקטיביות בלמידה

רציונל ומוטיבציה-

הקורס ניתן עד כה בסוף יום הלימודים- בשעות קשות ללמידה, בצורה פרונטאלית והוא מכיל למידה של כללים שונים שסובלים מיחסי ציבור גרועים וידועים כחומר שאינו מעניין. הסטודנטים הציפו את תחושותיהם כי פרטים רבים שנלמדים הינם טכניים, ועל כן ניתן ללמוד זאת באופן מקוון.

סקר שביצענו בקרב הסטודנטים הוביל להחלטה לשנות את פורמט הלמידה של הקורס ללמידה משולבת: שיעורים פרונטאליים ושיעורים מקוונים.

הקורס שילב מגוון טכניקות של הוראה. הקורס ישב בתוך אתר ידידותי למשתמש, שולבו בו לומדות, שיעורים פרונטאליים בזום ותכנית של בקרת עמיתים של הסטודנטים כלפי חומרים אותם כתבו הסטודנטים הלומדים את הקורס.

הקורס עוצב כך שהכיל את מירב האפשרויות ללמידה פעילה של הסטודנטים ויישום של החומר הנלמד. שביעות הרצון של הסטודנטים מהלמידה בדרך זו הייתה גבוהה.

​