$$News and Reports$$

04 אפר' 2017
שיעור המעבר של בוגרי המסלול לחשבונאות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בבחינת מועצת רואי החשבון בביקורת חשבונאית שהתקיימה לאחרונה ותוצאותיהן התפרסמו בימים אלה הינו 97.4%. הבוגרים עברו את הבחינה בפעם הראשונה שניגשו אליה. שיעור המעבר הגבוה מציב את האוניברסיטה במקום הראשון מבין המוסדות האקדמיים בישראל ברצף של השנים האחרונות.

במקום השני אחרי אוניברסיטת בן-גוריון ניצבים מכללת שערי משפט (93.3%) והמרכז הבינתחומי (89.7%). אוניברסיטאות בר-אילן, ועברית - 75.9% ו 66.1%, בהתאמה. חלק מהמוסדות מגישות את תלמידיהם או עיקר תלמידיהם למועד הבחינה של אביב. גם בהשוואה אליהם ההישג של אוניברסיטת בן-גוריון הוא הגבוה ביותר (באוניברסיטת תל אביב למשל, עברו 86.6%).

גם בבחינה של חשבונאות פיננסית תלמידי אוניברסיטת בן-גוריון הצליחו מאוד עם שיעור מעבר של 94.3%. מקדימה אותה רק מכללת רופין (96.2%) והיא ממוקמת גבוה מעל למוסדות אקדמיים אחרים.

ראש המסלול לחשבונאות באוניברסיטה, ד"ר כורש גליל, ציין כי "אכן הישגי התוכנית הם רציפים ולא חד-פעמיים. האוניברסיטה נמצאת כמעט תמיד באחד משלושת המקומות הראשונים. ההישג הוא קודם כל של התלמידים עצמם. יש לציין, שבוגרינו מאוד מבוקשים בקרב משרדי רואי החשבון הגדולים ובסקר שנערך אשתקד נמצא שמעל ל-90% מבוגרינו משתבצים לאחד ממשרדי רואי החשבון הגדולים ובתפקידים כלכליים מובילים בכל ענפי המשק. צוות ההוראה מסור ומקצועי מאוד מקפיד על עדכון התכנים בהתאם לשינויים בתקינה החשבונאית. תלמידינו נדרשים לעבור מספר בחינות מאתגרות במהלך שנת ההשלמה על מנת להגיע מוכנים לרגע השיא".