$$News and Reports$$

04 דצמ' 2016
header awsome day-r.jpg
בסוף החודש שעבר התקיים לראשונה בדרום אירוע ה-AWSome day של חברת Amazon. מדובר בימי עיון בהם לוקחים חלק עשרות אנשי טכנולגיה, מפתחים, יזמים ומתעניינים המובלים על ידי גורמים מנוסים תוך שילוב בין הרצאות, סדנאות ומפגשים פרטניים עם באי הכנס. מהות היום הינה לספק כלים יישומיים לבאי הכנס בתחום שירותי מחשוב הענן.

 

האירוע נוצר כתוצאה משיתוף הפעולה בין אוניברסיטת בן-גוריון בנגב וחברת Amazon  אשר החל לפני מספר חודשים במסגרת אחרת המקודמת על ידי האוניברסיטה – המאיץ הטכנולוגי Inno-Negev. במסגרת זו החליטה Amazon להעניק לכל צוות שלוקח חלק במאיץ שירותים בשווי אלפי דולרים לקידום המיזם, דבר שתרם רבות לצוותים שהתקבלו בקידום הפרויקטים שלהם.

 הצעד הבא בשיתוף הפעולה בין שני הגופים היה אירוע AWSome Day שהתארח באוניברסיטה. זו הפעם הראשונה ש-Amazon עורכת את האירוע באזור הדרום וקיומו בין כותלי האוניברסיטה הוא עדות נוספות בהובלתה של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב את פיתוח תעשיית ההיי-טק המקומית. 

ביום העיון לקחו חלק 200 משתתפים ביניהם עובדים בתעשיית ההיי-טק, סטודנטים ובוגרים אשר הגיעו כולם ללמוד על טכנולוגיות מחשוב ענן. טווח הגילאים של המשתתפים נע בין 14 ל-80. שני הצדדים הסכימו כי אירוע זה הינו עוד נדבך חשוב בקשר המתפתח בין אוניברסיטת בן-גוריון בנגב וחברת Amazon  כאשר צפויים להיבחן כיוונים נוספים להעצמת שיתוף הפעולה.

 24-11-2016_012.png