26 אפר' 2021
09:00
-11:30

זום קישור יישלח לנרשמים

כשאומרים לנו "מבחן" כולנו מדמיינים מצב מוכר:  
כל תלמיד יושב בנפרד, מול טופס מבחן, לזמן קצוב, ועושה ככל יכולתו.  

במפגש נלמד מהו מבחן קבוצתי? מה יתרונו ותרומתו על המבחנים שערכנו עד כה? והאם הוא מתאים לאקדמיה  וכיצד מעריכים בעזרתו את הסטודנט?  

נתנסה במבחן קבוצתי קצר ובעקבותיו נעלה את היתרונות והחסרונות של מבחן מסוג זה.  
נדון  באיזה שלב של הלמידה כדאי לשלבו וכיצד נבנות הקבוצות. 

בנוסף נבנה מתכונות נוספות של מבחנים ייחודיים ודרכי הערכה חלופיות, אשר להם ערך לימודי נוסף על זה המוכר לנו עד היום.  

ד"ר איריס זודיק, מרצה בפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה בטכניון. מובילה את תכנית אקדמיה כיתה בטכניון וחלק מצוות  הכניסה להוראה בטכניון. ניהלה בעבר פרויקטים בתחום פיתוח ספרי לימוד במתמטיקה ואת תכנית המצוינות במתמטיקה של הטכניון.  ​

המפגש מיועד בעיקר לחברי סגל ממדעי הטבע וההנדסה.

> לרישום​