​​​​כלים להכנת מצגות ושיתופן

presentation.jpgמשנת 1987 אנחנו משתמשים ב  Power Point לשם בנית מצגות, שמטרתן לשפר את תהליך ההוראה ולהגביר את מידת העניין של הסטודנטים/יות.​

רובנו מודעים ליתרונות בשימוש במצגות במסגרת ההוראה. מצגות מאפשרות להציג רעיונות בצורה בהירה, לחסוך זמן, ליעל את השיעור, למקד את הסטודנטים, להקל עליהם לעקוב אחרי הנאמר וכדומה.​

​​​​​​קראו עוד


​​​כלים ליצירת ועריכת סרטונים​​
videos.jpgעם התפתחות הטכנולוגיה, השימוש בווידאו בהוראה הולך ותופס תאוצה, והופך לאמצעי הוראה בעל חשיבות. הוידאו מאפשר הנגשה של חומרים, מגוון את תהליכי ההוראה-למידה, ומהווה כלי חשוב בהטמעת מודלים של הוראה כמו כיתה הפוכה. ​​​

​​​​​​קראו עוד



 ​מציאות רבודה

ar.jpgמציאות רבודה (Augmented Reality) היא טכנולוגית מחשוב המשמשת כהעתק של המציאות. במציאות זאת משולבים אלמנטים וירטואליים אשר מתמזגים עם הסביבה האמיתית בזמן אמת ובאופן אינטראקטיבי. השימוש באלמנטים של צליל ואיורים על המרקע הופכים את המציאות לאינטראקטיבית (מתוך ויקיפדיה).

​​​​​​​קראו עוד







כלים אינטראקטיביים 


​​​​​tools.jpgלמידה אינטראקטיבית היא גישה פדגוגית המשלבת רשתות חברתיות ומחשוב בעיצוב תכני לימוד ובהעברתם.
למידה אינטראקטיבית התפתחה מן הצמיחה המואצת של טכנולוגיה דיגיטלית ותקשורת וירטואלית במיוחד בין סטודנטים.
דור ה-Y הוא הדור הראשון שגדל עם מדיה דיגטילית, והוא עושה שימוש בטכנולוגיה בכל היבט של לימודיו. בני/ות הדור מצפים שלמידה אינטראקטיבית תהיה חלק אינטגראלי מהחינוך.​

מישחוק בכיתה Gamification​







​מהו מישחוק (Gamification)?
gamification.jpg
המושג מישחוק מתייחס לשימוש באלמנטים משחקיים (כמו תחרותיות ו/או תזמון משימות) בהקשרים שאינם משחקיים לצורך הגברת פעילות המשתמש ויצירת מחויבות ומעורבות (engagement) במשימה (Deterding, 2011). מישחוק מעניק למשימה מעטפת משחקית, למרות שבמהותה המשימה נותרה ללא שינוי. באופן תיאורטי ניתן ליישם מישחוק בכל משימה או תהליך.