מטרת קול קורא זה היא לעודד ולתמוך ביוזמות פדגוגיות חדשניות של סגל אקדמי, לפיתוח חומרי הוראה, תרגילים או משימות למידה, המשלבים כלי בינה מלאכותית ,(AI) באופן המותאם לתחום הדעת ולצרכי ההוראה הספציפיים.
היחידה מציעה תמיכה פדגוגית, כולל ליווי מקצועי ומימון שעות תומכי.ות הוראה לצורך פיתוח התוכן הלימודי.
לתשומת לבכםן: מימון רישיונות לשימוש בכלי בינה מלאכותית ייעשה מתקציבי מחקר של חבר.ת הסגל, והיחידה תממן רישיונות רק במקרים חריגים וייחודיים.
דוגמאות לפעילויות וכלים שניתן לפתח (ראו דוגמאות)
תרגולים אינטראקטיביים מבוססי AI
סימולציות דינמיות מותאמות אישית
משחקים לימודיים
מערכות תרגול או בדיקה אוטומטיות בשילוב שפה טבעית
פעילויות כתיבה בליווי AI
ועוד...
איך מגישים?
את הבקשה יש להגיש באמצעות הטופס > פיתוח חומרי הוראה חדשניים בשילוב כלי בינה מלאכותית
לקראת שנה"ל תשפ"ו יצא קול קורא חדש, בהצלחה!
מה התהליך לאחר ההגשה?
צוות היחידה יבחן ויבחר את ההצעות שיזכו לתמיכה, בהתאם לרלוונטיות ואילוצים תקציביים. עדיפות תינתן לפיתוחים וליוזמות שישמשו את סגל ההוראה גם בשנים הבאות.
תהליך השיפוט של ההצעות שיוגשו יכלול בירור מול הרמ"ח/שגריר ההוראה אשר יתבקשו לכתוב המלצה להצעה. ניתן לצרף מראש מכתב המלצה במייל נפרד ליחידה.
__________________________________________________________________
פרס חדשנות בהוראה
חברי.ות סגל שישתתפו בפרויקט ויישמו את השינוי בהוראה במהלך תשפ"ה יוכלו להגיש מועמדות
לפרס חדשנות בהוראה שמעניקה היחידה.
את רשימת המרצים.ות החדשנים.ות לשנת תשפ"ד ניתן לראות באתר היחידה.
דוגמאות ליוזמות ניתן לראות באתר היחידה > יוזמות ופרויקטים וסרטונים.
לכל שאלה והתייעצות לגבי הגשת יוזמה אנא פנו ליחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה
teaching-center@bgu.ac.il
__________________________________________________________________
דגשים להתנהלות לאחר הזכייה במענק-
התשלום יתבצע על ידי המחלקה. לאחר סיום הפרויקט היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה, תבצע העברה תקציבית למחלקה לכיסוי התשלום (עד לגובה המענק) בכפוף להמצאת תיעוד על ההוצאות.
הוצאות רכש, במסגרת ניצול כספי המענק, יבוצעו בהתאם לנהלי הרכש באוניברסיטה באמצעות מחלקת הרכש.
אנו מבקשים להעביר לסטודנטים.יות שאלון משוב באמצעות מערכת ה-Moodle פעמיים במהלך הסמסטר בו יילמד הקורס במתכונת החדשה, הראשון כשלושה שבועות לאחר תחילת הסמסטר על מנת לבדוק התאמת השינוי למטרות הלמידה, והשני בתום הסמסטר. יועצי היחידה ישמחו לעזור להתאים את המשוב לשינויים שנערכו בקורס במסגרת הפרויקט.
בסיום הסמסטר יש להגיש ליחידה דו"ח מסכם המתאר את השינוי שנעשה בקורס בעקבות הפרויקט, את חוות דעתך על השינוי וכן את משובי הסטודנטים.ות.
הגשת המשוב השני והדוח המסכם מהווים תנאי למימון הפרויקט ע"י היחידה.