אגף משאבי אנוש
מדור סגל אקדמי בכיר
טל: 6472618 -08
פקס: 6472964 –08
חבר/ת סגל יקר/ה
ברוך/ה הבא/ה לאוניברסיטת בן-גוריון שבנגב.
דף זה מיועד להכוונה ראשונית של חבר/ת סגל חדש/ה, בכדי לעזור בהתמצאות בנבכי היחידות, המערכות והכללים וכל מה שנדרש על מנת להתחיל ולעבוד באוניברסיטה.
המחלקה האקדמית הקולטת: באחריות המחלקה לספק לך תשתיות פיסיות כגון משרד, ריהוט, טלפון. לצורך קבלת הציוד יש לפנות לראש המחלקה או לממונה על המנהל במחלקה.
סל קליטה: באחריות המחלקה והפקולטה לדאוג להגשת בקשה לסל קליטה לסגן נשיא ודיקן למו"פ. סל קליטה הינו מענק ראשוני שניתן ע"י האוניברסיטה לצרכי מחקר בסיסיים. גובה הסל הינו בהתאם לצרכים השונים ולמשאבי האוניברסיטה.
הרשות למחקר ופיתוח: הרשות מופקדת על הניהול האדמיניסטרטיבי של מחקרים ממומנים הנערכים באוניברסיטה. כמו כן היא מטפלת בסל הקליטה של חבר הסגל המיועד לצרכי מחקר ראשוני. בקשת סל הקליטה מוגשת באמצעות ראש המחלקה לדיקן הפקולטה ובאמצעותו לסגן נשיא ודיקן למו"פ. בתחילת עבודתך תקבל הזמנה מהרשות ליום הדרכה בנושאים הללו.
חשוב להיות בקשר עם הרשות מוקדם ככל האפשר טרם הגעתך לאוניברסיטה כדי לתכנן את הגשת ההצעות המתאימות לחברי סגל חדשים כולל מענקי קליטה. חלק מהמענקים ניתנים להגשה מחו"ל בלבד.
משרדים: בניין בית הסטודנט, קומה שניה באזור החדש (מעל המנזה), דואל: resco@bgu.ac.il טל' 6472425/6 , שעות קבלת קהל: ימים א-ה 08:00 – 12:30.
מידע נוסף באתר הרשות, לכניסה מדף הבית של האוניברסיטה
מערכות ממוחשבות
כתובת אלקטרונית: לאחר דיווח ואישור המינוי במערכת משאבי אנוש תקבל הודעת דואר אלקטרוני שתאפשר לך להתחיל תהליך מקוון של פתיחת הרשאה במערכות הממוחשבות של האוניברסיטה. במידה ולא קיבלת הודעה כנ"ל ניתן לפנות עם תעודה מזהה למפעילים באגף המחשוב אשר נמצאים בבנין 62 חדר 17.קבלת קהל בימים א – ה שעות 08:00 – 18:00. טלפון לברורים 6461161. על פי שמך ומספר תעודת זהות ימסרו לך את שם המשתמש והסיסמא שאיתם ניתן להיכנס לתא הדואר האלקטרוני האישי. במידה ויש בעיה ניתן לפנות לאחראי הרשאות בטלפון 6461743 , חדר מספר 10.
חברי סגל השייכים לקמפוסים מרוחקים ולא קיבלו מכתב לפתיחת תהליך בדואר האלקטרוני יפנו לאחראי ההרשאות ביחידתם:
מכונים לחקר המדבר: אחראי תקשורת מחשבים בטלפון 96713
קמפוס אילת: אחראי מחשוב בטלפון 64535
מודגש בזאת כי כל הדואר האלקטרוני הרשמי של יחידות המנהלה באוניברסיטה נשלח לחברי הסגל על פי הכתובת ב bgu לכן הכרחי לעבוד עם הכתובת הנ"ל.
כמו כן שם משתמש וסיסמא לדואר האלקטרוני של bgu הם גם הבסיס לכניסה לכל המערכות הממוחשבות של האוניברסיטה ולמאגרי המידע והדיווח השונים.
המערכת לניהול פיננסי ותקציבי: כל המחקרים והתקציבים מנוהלים במערכת הכספית "תפנית". לצורך קבלת גישה למערכת יש למלא את
הטופס "פתיחת חשבון במערכת תפנית"
יש לשלוח את הטופס החתום ל"צוות מערכות מידע פיננסיות ותקציביות" שנמצא באגף הכספים,
בנין מנהלה וסנאט קומה 0 חדר 12, טלפון 6472101.
לאחר קבלת הטופס הם ייצרו איתך קשר למסירת קוד גישה והדרכה על המערכת.
אגף משאבי אנוש
אתר האינטרנט של משאבי אנוש: האתר שנמצא מתחת "מנהלה" באתר הבית של אוניברסיטת בן גוריון,
באתר ניתן למצוא מידע שימושי רב כגון : שכר, תנאים, נהלים, טפסים ועוד.
מידע חשוב ניתן לראות ולעדכן בקיוסק מידע סגל אקדמי להלן פירוט התכולה:
בקיוסק המידע החדש ניתן לדווח על הנתונים הבאים: הקדשת זמן מלא למוסד, ניצול/אי ניצול ימי מחלה, שינוי שם, שינוי חשבון בנק. כמו כן הוא מכיל, יתרות של קרן קשרי מדע.
קיוסק מידע ישן מכיל יתרות שבתון וכרטיסי טיסה.
הכניסה לקיוסק אפשרית בעזרת שם המשתמש והסיסמא של כתובתך האלקטרונית. (ראה סעיף "כתובת אלקטרונית" בדף מידע זה).
קיוסק מידע חילן נט מכיל : תלושי השכר וטופס 106.
אתר לחברי סגל חדשים – ריכוז של המידע הרלוונטי לחבר סגל חדש במקום אחד.
ערכת טפסים לעובד חדש
על עובד חדש למלא את כל הטפסים בערכה ולהעביר למחלקת האם כדי לדווח את המינוי. אם יש שאלות לגבי הטפסים, יש לפנות למתאמת המטפלת במדור סגל אקדמי בכיר על פי המפורט מטה:
יום הכוון אירגוני
מתבצע פעם בשנה בתחילת השנה באחריות מדור הדרכה ורווחה באגף משאבי אנוש. האירוע נועד לאפשר לחברי הסגל החדשים להכיר את מבנה האוניברסיטה, את העומדים בראשה, את היחידות השונות וכדומה. לאחר תחילת העבודה תשלח אליך הזמנה עם המיקום והזמן.
מחלקת משאבי אנוש – סגל אקדמי:
שיחת קליטה
לאחר קבלת כתב המינוי החתום ע"י נשיא האוניברסיטה ומכתב נלווה של ממ"ח משאבי אנוש- סגל אקדמי מומלץ לקבוע פגישה עם ממ"ח משאבי אנוש-סגל אקדמי בכדי לקבל הסבר מפורט על השכר וכל הזכויות הנלוות להעסקה. בנין מנהלת וסנאט, קומה 1 חדר 124 יש לתאם פגישה עם מזכירת המחלקה בטלפון טל' 6461305.
מדור סגל אקדמי בכיר:
על מנת לתת שירות איכותי ואישי, חברי הסגל מחולקים בין מתאמות המדור לפי פקולטות, וניתן לפנות אליהן בכל נושא ועניין. מיקום משרד: חדר 123 - בניין מנהלה וסנאט | פקס המדור: 6472964
מדור סגל אקדמי בכיר עומד לשירותך בכל שאלה ופנייה בימים:
א-ה בין השעות: 12:00-8:30. | בין 25-20 לכל חודש אין קבלת קהל.
לילך דוידוביץ | | רמ"ד סגל אקדמי בכיר | רמ"ד סגל אקדמי בכיר | | אופיר בן אהרון, רו"ח | | ע. רמ"ד | ע. רמ"ד - אחראי על משרות, דוחות, בקרה, מחשוב וקליטת קבצים, טיפול בנושאים הנוגעים לחברי סגל בתוכנית קמ"ע ועמיתי מחקר | | אירנה בינוב-וייסמן | | | מתאמת - מדעי הבריאות; חוזה אישי כולל (למעט מדעי הרוח והחברה, המכונים לחקר המדבר, מכון בן-גוריון, התוכנית האקדמית לקורס טיס, קמפוס אילת, היחידה ללימודים רב־תחומיים, הפקולטה למדעי ההנדסה) | | חגית אסרף | | | מתאמת - מדעי הרוח והחברה; המכונים לחקר המדבר; מכון בן-גוריון; קמפוס אילת; המרכז ללימודים קדם אקדמיים; היחידה ללימודים רב־תחומיים והתוכנית האקדמית לקורס טיס; חוזה אישי כולל ביחידות הנ"ל. העסקה לפי שעות (דירוג 27) למעט חוסידמן.
| | קרן אביטבול | | מתאמת | מתאמת - ניהול; מדעי ההנדסה; מדעי הטבע; העסקה לפי שעות (דירוג 27) מרכז חוסידמן; חוזה אישי כולל הפקולטה למדעי ההנדסה; | |
|
תנאים וזכויות: מדור זה אחראי על השכר והתנאים הסוציאליים והאקדמיים הנלווים למינוי.
באתר האינטרנט של משאבי אנוש נמצא המדריך לסגל האקדמי הבכיר בעברית ובאנגלית. במדריך זה ניתן למצוא את פרוט התנאים והזכויות של חברי הסגל.
תעודת עובד: לאחר שהמינוי ידווח במערכת משאבי אנוש, ניתן לגשת למחלקת הביטחון לצורך הוצאת תעודת עובד. משרדי מחלקת הביטחון בבנין 26, חדר 101 (גישה ממדרגות חיצוניות).
זמני קבלת קהל ימים א – ה, שעות :09:00 – 13:00. טלפון לברורים 6461553/4
תווית חניה
כניסה באופן קבוע לאוניברסיטה עם רכב אפשרית בעזרת תווית חניה בלבד. עם הוצאת תעודת עובד ניתן לקבל באותו משרד (מחלקת הביטחון) גם תווית חניה
סדנת הוראה
כל חבר/ת סגל חדש/ה חייב/ת להשתתף בסדנא מרוכזת בנושא מיומנויות הוראה אקדמית. הסדנא הכוללת שישה מפגשים, מוצעת ע"י המרכז לאיכות ההוראה בכל שנה בתקופה שבין שני הסמסטרים. פרטים נוספים ניתן לראות באתר המרכז
ספריה
לצורך פתיחת כרטיס השאלה בספריה יש להגיע לספריה עם תעודת עובד לחדר 204 בשעות 08:30 – 14:45 . טל' 6461411.
הדרכת בטיחות
כל חבר/ת סגל חדש/ה באוניברסיטה חייב/ת לעבור הדרכת בטיחות. בערכת הטפסים שקיבלת ממשאבי אנוש נמצא מכתב הזמנה עם תאריכים אפשריים להדרכה. יש לבחור את אחד התאריכים ולהגיע להדרכה בהתאם.
בדיקות רפואיות
כל חבר/ת סגל חדש/ה העובד עם חומרים מסוכנים המפורטים במחלקת הבטיחות חייב/ת לעבור בדיקות רפואיות של המרפאה התעסוקתית. בערכת הטפסים שתקבל/י עם תחילת עבודתך נמצאים טפסי ההנחיות. במידה ולא ברור האם החומרים איתם עובדים הם מסוכנים יש לפנות למחלקת הבטיחות.
אתרי מחשב חשובים
אתר האינטרנט של האוניברסיטה
דרך אתר זה ניתן להגיע לכל היחידות, הנהלים, המערכות והטפסים של האוניברסיטה.
תקנון אקדמי וקוד אתי: באתר מזכירות אקדמית וסנאט ניתן למצוא את התקנון האקדמי, הקוד האתי, פרוטוקולים של ישיבות הסנאט ועוד.
ספר טלפונים ממוחשב: לאוניברסיטה יש ספר טלפונים וכתובות דוא"ל פנימי ממוחשב.
ארגון הסגל האקדמי
ארגון הסגל האקדמי הבכיר הוא ארגון העובדים היציג של חברי הסגל האקדמי הבכיר. ועד הסגל מבטח את חברי הסגל בביטוח בריאות נוסף. הודעות מרוכזות על מבצעים, הנחות ואירועי תרבות מופיעות באתר ועד הסגל האקדמי
הפניה לאירועים מיוחדים תשלח דרך רשת הדואר האלקטרוני .על מנת להצטרף לרשת של ארגון הסגל, ניתן לשלוח דוא"ל ל: meniba@bgu.ac.il ולבקש להצטרף לרשת.
מספר הטלפון במשרד ועד הסגל הוא 61049 (פנימי) ומחוץ לאוניברסיטה 08-6461049. נגה ומני יעמדו לרשותכם, בכל עניין, בכל יום בין 8:30 ל 13:00.
ביטוח בריאות: ארגון הסגל האקדמי משלם את חלק העובד/ת בגין ביטוח בריאות קבוצתי על טיפולים מעבר לביטוח המשלים של קופת חולים. כדי להיות מבוטח יש למלא את טופס הצטרפות שקיבלת בערכת הטפסים ולהעבירו לידי הועד.
מידע על הביטוח נמצא באתר הארגון בחוברת מפורטת.
מפת האוניברסיטה
מצ"ב מפה של קריית האוניברסיטה על שם משפחת מרקוס. במפה זו ניתן לראות את פירוט המבנים ושמותיהם. כמו כן, בצידה השני של המפה ניתן לראות את פירוט מיקומם של היחידות והאגפים שהוזכרו בדף זה.