נוהל נגישות שירותי השכלה גבוהה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב
נגישות השירות
שירות נגיש הוא שירות הנותן מענה גם לצרכים של אנשים עם מוגבלות וגם לציבור הרחב, כך שיוכלו לצרוך את השירות באופן דומה, עצמאי ומכובד, הן בהיבט הפיזי והן בהיבט השירותי, החברתי והבין אישי ובמקום ובזמן שניתן לכלל הציבור.
אוניברסיטת בן-גוריון רואה חשיבות רבה במתן שירות מותאם ובהנגשת השירותים השונים במרחביה ומשקיעה מאמצים רבים על מנת להשיג מטרה זו.
להלן התאמות נגישות השירות תשע"ג 2013
אחראי שטחים, פרויקטים ונגישות פיזית
» במסגרת התפקיד מרכז את העברת המבנים והמעבדות בתאום מחלקת המשק
» מרכז את ועדת השטחים האוניברסיטאית
» מציג חלופות אכלוס והקצאת שטחי המבנים
» מטפל בסוגיות הנגישות הפיזית
אחראי שטחים, פרויקטים ונגישות פיזית:
משה (מוסי) ונטורה
mventura@bgu.ac.il
טלפון: 6461048
נייד: 052-5793017
מערכת SH) Step Hear) לכבדי ראייה בקמפוס
ברחבי הקמפוסים השונים של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב הותקנה מערכת Step Hear שמופעלת ע"י אפליקציית SH. האפליקציה מאפשרת התמצאות והכוונה למציאת הבניינים השונים ובתוך הבניינים. ההכוונה הינה קולית וויזואלית והן ניתנות באמצעות הטלפון החכם שברשותכם (לאחר שהורדה אפליקציית SH החינמית כמובן).
המערכת שהותקנה ברחבי הקמפוסים (ע"י חברת "מהלב") מכווינה את כבדי הראייה משערי הקמפוס לכניסה ולמעלית של הבניינים השונים ולמקומות מיוחדים כמו מנזות וכד'. בתוך הבניינים ישנה בדר"כ הכוונה לקומות השונות, לחדרי ביטחון, חדרי שירותים, למזכירויות ועוד. אישור התקנת המערכת
המערכת חדשה ונמצאת בהרצה.