יחידת הטלפוניה מספקת שירותי טלפוניה קווית וסלולרית לכלל חברי הסגל באוניברסיטה ושלוחותיה. באוניברסיטה קיימות 7 מרכזות באתרים השונים (כולל שדה בוקר, קמפוס אילת ובי"ח סורוקה( הכוללות למעלה מ- 5000 שלוחות. השלוחות מקושרות ביניהן ונותנות שרותי תקשורת פנים, באמצעות חיוג מקוצר בין כל השלוחות ללא עלות .
באחריות היחידה:
לרכז תיקונים, התקנות והעתקות קווים.
לטפל במכשירים סלולאריים.
לבצע בדיקה ובקרה של חשבונות והתקשרויות עם ספקי התקשורת וחיוב סעיפי התקציב היחידתיים/ אישיים.
יחידת הטלפוניה מפעילה מוקד תקלות בקווי הטלפונים וקווי הפקס המטפל בתקלות טלפוניה. בעת תקלה במכשיר הטלפון או בקו, משתמש הקצה יפנה למוקד התקלות באמצעות טופס מקוון "הודעה על תקלה" .
* תקלות בטלפונים סלולאריים: נא ראו פרק בנושא סלולאריים.
* לרשות העובדים קיים ספר טלפונים פנימי באתר האינטרנט של האוניברסיטה, אגף תפעול.
המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעה 12:00 – 08:00
בטלפון 61333 | פקס 72828
ע. רמ"ד שרותי המשק וממונה על הטלפונים - בת אל כהן |
61267 |
72999 |
batelc@bgu.ac.il
|
רכזת בקרה ודווח - חנה ליאני |
79696 |
72999 |
lianny@bgu.ac.il |
מוקד תקלות |
61333 |
72828 |
מאוייש ע"י סטודנטים |