עיבוד וניתוח נתונים של פעילות פיננסית תוך שימוש בפונקציות מתקדמות ב-Excel
זיהוי דפוסי פעילות חריגים תוך יישום מתודולוגיות רלוונטיות
כתיבת דיווחים לרשויות
כתיבת מסמכים ומכתבים למוסדות פיננסיים ורשויות
איסוף נתונים וביצוע מחקרים ממקורות מידע מגוונים
דרישות:
זמינות לעבודה בהיקף של כ-100 שעות בחודש, מהם מהבית כ-70 שעות בחודש ומשרד כ-30 שעות בחודש, עם אפשרות לגידול בהיקף השעות
ידע, ניסיון ושליטה מלאה בתוכנות OFFICE - חובה
שליטה ברמה גבוהה ב-Word ו-Excel בדגש על פונקציות PivotTable ו- Vlookup
יכולת טובה לניסוח בכתב
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
התפקיד דורש מוסר עבודה ומשמעת עצמית גבוה, אמינות, דיוק ויכולת עמידה בלחצים, ריבוי משימות ולוחות זמנים צפופים
כללי:
הכשרה וליווי יינתנו עפ"י הצורך
תנאים טובים למועמדים המתאימים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
קורות חיים נא להעביר ל: yaniv@regulazia.co.il