$$News and Reports$$

10 ינו' 2020

​​​​​​כשמונים סטודנטים מתוכנית הMBA- למנהלים של הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר השתתפו ביום חמישי האחרון במפגש של "מועדון המנהלים". 

אורי.jpg אורי ברקן - מנכ"ל חברת סיגמאביט, הציג את הנושא דילמות ניהוליות בתהליך הקמת סטארט אפ, כמו: האתגרים העיקריים איתם מתמודד המנהל בזמן הקמת חברה, החשיבות של תקשורת אפקטיבית בהנהלה, המינון הנכון בהשקעת האנרגיות הניהוליות של המנכ"ל בין הצרכים הפנימיים (לדוגמה פיתוח) לחיצוניים (לדוגמה שיווק), ודרכי התמודדות עם טעויות וכישלונות. 

"ניסיתי להביא דילמות פרקטיות מהניסיון שלי מהשנים האחרונות בתור מנהל, ואני מקווה שהסטודנטים הפיקו מזה תועלת ושנהנו כמוני," מסכם אורי ברקן.

​​
פרופ' עופר עזר, הראש האקדמי בתוכנית המנהלים, ציין את חשיבות המפגש: "אורי שוחח על דילמות אמתיות של המנהל, הציג את ראיית העולם שלו לגבי התכונות הנדרשות מחברה מצליחה ונתן לסטודנטים המלצות לגבי התמודדות עם החלטות ניהולית."

​אורי ברקן, בעל תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה ותואר שני בפיזיקה, שניהם מאוניברסיטת ת"א, משמש כמנכ"ל חברת סיגמאביט מבית אלביט מערכות בפארק ההיי-טק בבאר שבע, מזה כחמש שנים. לשם כך, העתיק אורי את משפחתו מתל אביב לבאר שבע, דבר שהוא מציין בכל הזדמנות כהמלצה למנהלי חברות אחרות שיושבות באזור. אורי חבר בוועדה המייעצת של הפקולטה לניהול

מועדון המנהלים מתקיים זה השנה השמינית בחסות תוכניות המנהלים בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר ונותן לסטודנטים בתוכנית מקום נוסף, מזווית קצת אחרת, לפתח את כישוריהם כמנהלים. מרכיב חשוב במפגשים הוא זמן הנטוורקינג החברתי שאחרי ההרצאה, עם המרצה ועם האורחים.