$$News and Reports$$

30 ינו' 2017

​​כנס בוגרים ראשון לציון 20 שנים למחלקה למנהל ומדיניות ציבורית​

בתאריך 16/01/17 התכנסו כ-100 בוגרי המחלקה למנהל ומדינות ציבורית, שבפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, למפגש בוגרים ראשון מסוגו.

הבוגרים, מתוך 20 המחזורים שסיימו מאז כינון המחלקה, זכו לפגוש את מרציהם, את חברי הסגל ואת חבריהם למחזור, לאחר שנים רבות שלא היו בקשר, לחלוק חוויות, לשתף במסלול הקריירה שלהם ולהשלים פערים.

פרופ' עודד לוונגרט, דיקן הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר אמר במפגש: "היום נוצרה קבוצת בוגרים, מארג פנטסטי של אנשי מקצעות ממולחים ואף ידועי שם. מטרת המפגש היום, בעיקרו, ליצור רשת נטוורקינג לכם ולבוגרים הטריים של המחלקה למנהל ומדיניות ציבורית."

1.jpg

4.jpg
5.jpg6.jpg
2.jpg

3.jpg

ראש המחלקה לשעבר ואחד מייסדי המחלקה פרופ' רפי בר-אל פתח בדברים מרגשים ונוסטלגיים:

"יש לציין כמה מבוגרי המחלקה, כמו פרופסור מיקי מלול שהוא הוא כמו הבן שלי, אורנה גיגי שהיום היא הבוסית שלי, הרי היא מנכ"לית מכללת ספיר....אתם מיישמים במציאות את מה שלימדנו אתכם."

פרופ' רמי יוסף ראש המחלקה כיום סקר בהתרגשות נלהבת את ההצלחות הכבירות של המחלקה ושל בוגריה: "במשך עשרים שנים הכשרנו 1,638 סטודנטים במגוון תכניות חדישות כגון: עתידים, מסלול מחקרי, תכנית מרוכזת לתואר שני בשנה אקדמית אחת אותה פתחנו השנה, קורס להכשרת דירקטורים ולמגשרים."

מר צבי אלוש, מנכ"ל "צבי תקשורת והוצאה לאור", בוגר המחלקה, נשא דברים בשם הבוגרים וציין, "השליחות של המחלקה הזאת כפי שאני זוכר מלא מעט מרצים והרצאות היא גם לתרום משהו לטיוב המערכות הציבוריות שלנו. מבחינה זו אני רואה בעצמי שליח של המחלקה ושל האוניברסיטה היקרה שלנו – לסייע לראשי רשויות ולמנהלי מוסדות ציבור ולעסקים גדולים להביא את דבר שליחותם לציבור בצורה הטובה, הבהירה, והיעילה ביותר."

המחלקה למנהל ומדיניות ציבורית הינה חלק אינטגרלי מהפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, ולפיכך מדגישה בתכנית הלימודים לתואר שני MA את לימודי הניהול ואת נקודות ההשקה שבין הסקטור הציבורי לסקטור העסקי עם עולם הכלכלה והניהול העסקיהכשרה אקדמית-פרקטיתהמטמיעה אחריות ומנהיגות חברתית, הינה ייחודית למחלקה לניהול ומדיניות ציבורית בפקולטה לניהול שבאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. בוגרינו נהנים מתואר ייחודי מסוגו בארץ ומיתרון תחרותי משמעותי בשוק העבודה.

 עוד מידע על הבוגרים שלנו

​​​