$$News and Reports$$

30 מאי 2018

​​​​​​​מועדון המנהלים של תכנית MBA למנהלים בפקולטה לניהול ע"ש גלפורד גלייזר שבאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, קיים מפגש "מועדון המנהלים" בתאריך 24/05/18, עם המרצה האורח אלעד גולדנברג, מנהל החטיבה העסקית של eBAY ישראל.

בהרצאה הציג גולדנברג את הנושא: אי של E-commerce, ובמהלכה חלק עם הסטודנטים סקירה עולמית של המדינות המובילות,  ושל "ארץ קטנה עם אונליין" – הנתונים המדהימים של הישראלים והאי-קומרס ונתונים מפתיעים על מדינות אחרות, וכיצד הטכנולוגיה של העתיד משנה את הרגלי הצריכה.

 015 (Large).jpg

מועדון המנהלים הוא מפגש הרצאה ושיח עם מנהיגים עסקיים ומנהלים מהתעשייה. מרכיב חשוב במפגשים הוא זמן הנטוורקינג החברתי שאחרי ההרצאה, עם המרצה והאורחים.

בשנת 2010 הצטרף גודלנברג ל-eBay ישראל, בשנת 2012 הקים את החטיבה העסקית eBay ישראל ומאז הוא מנהל אותה. ייעוד החטיבה הוא לחבר בין הקונים והמוכרים בעולם המסחר אונליין.

"אני רואה מטרה וערך בהפיכת ישראל למעצמת מסחר אונליין עולמית, ופועל לקרב את עולם המסחר החדש לכמה שיותר ישראלים" אמר גולדנברג, שמיצב עצמו כיועץ לעסקים, לסטארט-אפים ולארגונים בישראל, שמטרתם להרחיב את עיסוקיהם ברחבי העולם. גולדנברג גם מרצה במוסדות אקדמיים ובארגונים, במטרה להעניק כלים מעשיים.

​ 058 (Large).jpg

​משמאל לימין: דיותם לוריאאני לב, הממונה על המנהל בתכניות MBA למנהלים, אולגה גרשליס, רכזת סטודנטים,אלעד גולדנברג​,אורי בוקשפאן מרצה בתכניות מנהלים.

בסיום ההרצאה, הודה ד"ר יותם לוריא, הראש האקדמי של תכניות MBA למנהלים, לאלעד: "אתה מדבר בגובה העיניים, ונותן ידע עשיר וישים לסטודנטים שלנו. התלהבותך מדבקת וכולנו נהנו מאוד." ד"ר לוריא הוסיף סיכום להרצאה: "למדנו שמגמת הגידול במסחר האלקטרוני בעולם ובישראל והפיכת המסחר האלקטרוני, של כל שירות ומוצר שניתן להעלות על הדעת, לחלק דומיננטי מההתנהלות העסקית, מחייבות ארגונים להרחיב את פעילותם במרחב הדיגיטלי. העולם הדיגיטלי מציב אתגרים בשירות ובסגנון, אבל בבסיסו מבוסס על אמון בין השחקנים ועל הנגשת המידע האדיר הקיים בתחום."​

044 (Large).jpg

                                                                 מימין לשמאל: ד"ר יותם לוריא ואלעד גולדנבג

052.JPG048 (Large).JPG
054.JPG038.JPG