$$News and Reports$$

30 מאי 2018

​​​


​​​​​​​​​​​​

במהלך חודש מאי התקיים המחזור ה-11 של תכנית חילפוי הסטודנטים ע"ש ארני תורסטינסון, בהשתתפות שמונה תלמידי תואר ראשון של הפקולטה לניהול, בשיתוף אוניברסיטת מניטובה בקנדה, כוללת קורס בניהול בינלאומי, ביקורים בחברות בינלאומיות בקנדה ובישראל, ופעילויות חווייתיות רבות של הסטודנטים. השנה נערך גם טקס חגיגי לציון עשר שנים  לתכנית, בהשתתפותם של בוגרים רבים.

תכנית חילופי הסטודנטים ע"ש ארני תורסטינסון מאפשרת לתלמידי תואר ראשון של הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב להשתתף בחילופים אקדמיים ותרבותיים, יחד עם סטודנטים Asper School of Business של אוניברסיטת מניטובה, קנדה.

הסטודנטים לתכנית, מהמחלקה לניהול ומהמחלקה לניהול מלונאות ותיירות, נבחרים על בסיס ה - GPA שלהם, על בסיס מיומנויות השפה האנגלית וראיון אישי.

כמדי שנה, יוצאים הסטודנטים לשבועיים יחד בעיר וויניפג, 3 ימים בטורונטו, ושבועיים בישראל בביקור באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, וסיורים בישראל.  הסטודנטים לומדים קורסים אינטנסיביים, ונפגשים עם בכירי התעשייה המובילים בשתי המדינות. כמו כן, הם זוכים לחוויות ולטיולים יחד, כגון משחק בייסבול, החלקה על הקרח, טבילה בים המלך, ביקור בירושלים ובעוד אתרים משמעותיים.


                       כל יום מתחיל בבוחן בכיתה 

ד"ר אוריאל הרן מהמחלקה לניהול והראש האקדמי של תכנית תורסטינסון מטעם הפקולטה לניהול מסביר, "במקביל [לכל הפעילויות], הסטודנטים עובדים על פרויקטים קבוצתיים של ניתוח חברות ושווקים בינלאומיים, ולומדים קשה לקראת המבחן המסכם." 

ביקורים ומפגשים התקיימו בבקרן ההשקעות ONEX שבבעלות התורם של התכנית ג'רי שוורץ, פגישות עם הקונסולית הכללית של ישראל בטורונטו גלית ברעם אמדור, עם ראש לשכת המסחר קנדה-ישראל עודד אורגיל, עם ענת דוידזון בעלת הזיכיון של רשת בתי הקפה ארומה בקנדה, במפעל למנועי סילון Standard Aero ובסוכנות השיווק Direct Focus, עם אביב בושינסקי בקרן הישג, ב- WeWork הזרם. 

עבור הסטודנטים, התכנית מהווה מהלך משמעותי בחייהם כסטודנטים אקדמיים לניהול וכקרייריסטים:
שחר פרנק: "שמחתי לקחת חלק בתוכנית המדהימה הזאת. התוכנית מאפשרת לימוד אקדמאי של נושא רלוונטי ומעניין לצד מפגש עם עולם העסקים הגלובלי."

איתי שלום: "התכנית ללא ספק הייתה אחת החוויות המרתקות והמרגשות שעברתי בחיי. הכרתי עולם אקדמי חדש, תרבות חדשה והכי חשוב - זכיתי בחברויות חדשות עם אנשים שלעולם לא יצאו לי מהלב." 

דניאל בריל: "התוכנית עבורי הייתה מאתגרת, מהנה, מלמדת ומעל הכל היוותה עבורי חוויה לימודית ותרבותית בלתי נשכחת. זה מדהים שבתקופה כה קצרה מצליחים להתחבר עם אנשים מתרבות שונה ולצד זה ללמוד קורס אקדמ​י."

תכנית חילופי הסטודנטים ע"ש ארני תורסטינסון מסובסדת הודות לתרומתה הנדיבה של הקרן ע"ש ג'רלד שוורץ והת'ר רייזמן, שיוזמת ותומכת במספר תכניות חילופי סטודנטים בין מוסדות אקדמיים בקנדה ובישראל.








 
 
URIEL_AMBER.jpg
ד"ר הרן ואמבר פול, רכזי התכנית מטעם שתי האוניברסיטאות

Thorsteinson_Exchange_Asper.JPG



 
תמונה קבוצתית מאירוע העשור לתכנית תורסטיסון
על שפת האגם. כפי שניתן לראות, האגם עדיין קפוא
משחק בייסבול בטורונטו
משחק בייסבול בטורונטו
 
לאחר הנחיתה בנתב"ג
סיור בירושלים​