$$News and Reports$$

20 ינו' 2016
​בטקס שהתקיים  בתל אביב, בשבוע שעבר, העניקה רשת דן מלונות מלגות לסטודנטים ​מהמחלקה לניהול מלונאות ותיירות בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר שבאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. 


מר עמי פדרמן
, סגן יו"ר מועצת המנהלים מלונות דן ומר רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן, חילקו מלגות על שם יקותיאל ושמואל פדרמן ז"ל, מייסדי רשת מלונות דן, לסטודנטים אקדמיים מצטיינים מהפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר, ומהחוג לניהול מלונאות, משאבי מזון ותיירות שבפקולטה לחקלאות, מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית.

באירוע קיבלו שני סטודנטים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב מלגת הצטיינות על סך 5000 ₪ כל אחדטל דורון, בוגר התואר הראשון בניהול מלונאות ותיירות וכיום תלמיד לתואר השני במחלקה, ווולארי שמאילוב, סטודנט שנה א' לתואר ראשון בהמחלקה לניהול מלונאות ותיירות בקמפוס אילת.

"אני גאה לנכוח בטקסי בהם הסטודנטים שלנו זוכים להכרה על הצלחתם," אמר פרופ' יניב פוריהראש המחלקה לניהול מלונאות ותיירות בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב.

HUJIRAFIVALERIAMI.jpg

מימין: עמי פדרמן, ולרי שמאילוב, רפי שדה


עמי פדרמן, סגן יו"ר דירקטוריון מלונות דן אמר בטקס: "אני ממש מאושר לראות את כל הסטודנטים כאן ואת הדו שיח שנוצר סביב עולם המלונאות והתיירות. אין ספק שיצירתיות ויזמות אישית חשובים כיום גם בענף המלונאות."

רפי שדה, מנכ"ל מלונות דן אמר בטקס: "כייף לראות כל כך הרבה אנשים צעירים שרוצים להצטרף לעולם המלונאות. אלה שנכנסים לתחום המלונאות בחרו מקצוע מעניין ומרתק. נולדתי למשפחה של מלונאים. אני מלונאי 45 שנים ומבין כל החברים שלי אני לא רואה אף אחד שנהנה כמוני. אני מקווה שהסטודנטים המצטיינים ייהנו מהמלגה המוענקת להם ושבבוא היום יצטרפו אלינו לרשת."