$$News and Reports$$

02 יונ' 2019

​​​​​​​קבוצת תלמידים בליווי סטודנטים מהפקולטה לניהול, זכתה בתחרות The Best Company 
וייצגו את ישראל בתחרות העולמית בצרפת

5cd82600-df04-4150-b88e-c60022039551.jpgבתאריך 30/5/19 זכתה קבוצת תלמידי תיכון רגר באר שבע בתחרות הארצית של תכנית​ "עושים עסקים" של ארגון יזמים צעירים ישראל, בהנחייתם של סטודנטים מהמחלקה לניהול בפקולטה​ לניהול ע"ש גילפורד גלייזר, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, גל לירן ועדן גבע-לירן. הקבוצה הזוכה תייצג את ישראל בתחרות הגמר העולמית שתתקיים בחודש יולי בצרפת.  גל ועדן ילוו את הקבוצה לתחרות העולמית בחודש יולי.

הרעיון אותו פתחה הקבוצה הוא משחק קופסה אינטראקטיבי מקורי המשלב בין ילדים עיוורים, לקויי ראייה וילדים רואים ומאפשר להם לשחק ביחד ללא הבדלים וללא מגבלות. המשחק נקרא "יחד- משחק קופסא נגיש". למוצר דף פייסבוק, אינסטגרם, וטוויטר ואתר Together.

​גל ועדן (בתמונה), זוג נשוי וסטודנטים שנה שלישית לתואר ראשון בניהול, הנחו את קבוצת תלמידי התיכון במסגרת פרויקט ה​גמר שלהם בתכנית הלימודים "פרוייקטים ליזמים צעירים". לגל ועדן חזון ליצור פלטפורמות שיגבירו את המודעות הציבורית למגזר האוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, לשילובם המלא ולקידום שוויון, ולהגברת הנגישות.     

​  שמעו אותם ​​בראיון רדיו

ד"ר מוסי רוזנבוים, ראש המחלקה לניהול, מסביר את חשיבות תכנית הפרויקטים "עושים עסקים" בשיתוף עם יזמים צעירים ישראל שבה סטודנטים לניהול מלוויים תלמידי תיכון בדרום, "הסטודנטים לתואר ראשון במחלקה לניהול מקבלים הכשרה בהקמת מיזמים חדשים. הכשרה זו מאפשרת להם לסייע לתלמידי התיכון בפיתוח רעיון שחשבו עליו למוצר רווחי. בכך, הסטודנטים לניהול משמשים הן כמדריכים והן כמקור השראה לתלמידים, ובעצם פותחים להם דלת לתחום חשוב וחשיבה מחוץ לקופסה. בנוסף, הפעילות עם תלמידי התיכון מהווה תרומה לסביבה בה המחלקה לניהול פועלת ובכך מקיימת את חזון הפקולטה לניהול: ניהול מנצח שמשפיע על החברה. ברצוני להודות ליזמים צעירים ישראל, לטליה ג'קסון-פרוכטמן המלווה את הפרויקט מטעמם וליוסי שביט, מנהל מרכז בנג'יס ליזמות והחדשנות של הפקולטה ל​ניהול, שליווה מטעם המחלקה לניהול את הסטודנטים שהנחו את התלמידים בתכנית."

דיקן הפקולטה לניהול, פרו​פ' מיקי מלול: "הקשר של הסטודנטים ושל הסגל עם הקהילה הוא חלק בלתי נפרד מפעילותה של הפקולטה לניהול. בתחרות הזאת, זכו גם תלמידי תיכון וגם הסטודנטים לניהול בשיעור לחיים על יזמות עם אחריות חברתית. וזו דוגמא נוספת למימוש החזון של הפקולטה: ניהול מנצח-מוביל את החברה."

הפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב היא פקולטה ייחודית בזכות רב-גוניות ושיתופי פעולה נרחבים בין המחלקות והחוקרים בפקולטה, המגיעים מתחומים שונים כמו ניהול מערכות בריאות, ניהול מלונאות ותיירות, ניהול מערכות מידע ומנהל ומדיניות ציבורית.
היזמים הצעירים מתיכון רגר ייצגו את ישראל בתחרות ×‘×™× ××œ×•×ž×™×ª

משמאל: גל ועדן לירן עם קבוצת התלמידים - זכו בתחרות הארצית וייצגו את ישראל בתחרות העולמית בצרפת