$$News and Reports$$

13 יונ' 2019

​​אירוע הגמר של תחרות האתגר בשיתוף GGFBM עם Intel ישראל, הסתיים והוכרזו על ארבעת הצוותים הזוכים שייהנו מפרסים כספיים בסך כולל של עשרות אלפי שקלים!

במקום הראשון 🏆 - צוות We Hear You שמובל על ידי שלושה סטודנטים, ביניהם סטודנט כבד שמיעה. הצוות - אדם ביסמוט ונתנאל אליאב סטודנטים ל- MBA הפקולטה לניהול ורמי קונדאורוב מהפקולטה למדעי ההנדסה -- מפתח מערכת ראשונה מסוגה לתרגום סימולטני של מאות שפות הסימנים השונות בעולם לשפות רגילות. תהליך זה מתבצע באמצעות שימוש במערכות ML (Machine Learning, שפת תוכנה) שמסתייעות בתהליכי הזנה של המשתמשים עצמם!
רמי קונדאורוב

רמי קונדאורוב מציג We Hear You 

למקום השני ✌ הגיע פרויקט Anti-Cyber Bullying שמבקש לשים סוף לתופעות בריונות-רשת על ידי שימוש בבינה מלאכותית באמצעות ניתוח דפוסי שיחות באפליקציות מסרים וניתוח תוכן ברשתות חברתיות.

את המקום השלישי בחרו השופטים להעניק לשני צוותים: מיזם Q-DOC שיספק המלצות רפואיות על בסיס היסטוריית המטופל ומיליוני מקרים דומים, וכן – פרויקט What to Eat שיוכל לשפר את הרגלי התזונה על בסיס העדפה אישית, מיקום ומצב בריאותי – וכל זאת ע"י צילום של רכיבי מזון זמינים!

מאות סטודנטים לקחו חלק במחזור זה של ה"אתגר" ממוסדות אקדמיים בארץ ובחו"ל, מעל 100 צוותים הגישו מועמדות חלקם לקחו חלק באחד מתוך 12 קורסים אקדמיים שבחרו ב"אתגר" כמרכיב אקדמי. 

פרופ' מיקי מלול, דיקן הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר, בירך את המתחרים, ואמר כי לשיתוף בין בינה מלאכותית מתקדמת לבין מנהיגים עסקיים עתידיים יש פוטנציאל ליצור פתרונות ייחודיים לבעיות חברתיות בוערות. 

"אני מתרשם כל כך מהיצירתיות של התלמידים שלנו ומיכולתם לשתף פעולה על פני דיסציפלינות אקדמיות. הן בפן העסקי והן בפן הטכני, הם מחויבים להשתמש בידע ובמיומנויות שלהם לשיפור החברה שלנו. הם הפנו את הצורך לעבוד יחד כדי להשיג מטרה זו, ברכות לכל הצוותים על הישגיהם המרשימים," אמר פרופ' מלול.​

AI_Challenge_Miki_Malul.jpg

​משמאל: יוסי שביט ופרופ' עודד לוונגרט מנהל ויו"ר מרכז בנג'יס, ופרופ' מיקי מלול, דיקן הפקולטה לניהול עם הזוכים ועם נציגי חברת אינטל ישראל.