$$News and Reports$$

04 יול' 2018

פרופ' עודד לוונגרט, דיקן הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, נבחר לכהן במועצה המייעצת האירופית (EAC) של  AACSB (האיגוד לקידום בתי ספר אקדמיים לניהול) בשל המומחיות של פרופ' לוונגרט ומנהיגותו באזור זה, שנתפסות כבעלות ערך ל- EAC ול-AACSB.

מטרת המועצה המייעצת האירופית (EAC) לייעץ למועצת המנהלים של AACSB ולמנהלי הצוות בנושאים ובאתגרים מרכזיים, ולסייע בקביעת סדרי עדיפויות הקשורים בחינוך העסקי ובפעילות של AACSB בהקשר האירופי; לשפר את היכולת של AACSB להבין ולשרת את הצרכים לשיפור האיכות של בתי הספר העסקיים באירופה; לספק הדרכה למועצת המנהלים ולעובדים בתכנון, ביצוע והערכה של תכנית אסטרטגית למשימות AACSB באזור; לסייע בתכנון ופיתוח שירות חדש כדי לענות על הצרכים של בתי הספר העסקיים האירופי; להמליץ למועמדים לתפקידי הנהלה ב-AACSB  ובכך להגדיל את הייצוג והמעורבות של בתי הספר מאירופה.

ODED.jpg"אני גאה להיות מוזמן להצטרף ל-EAC, ומאושר על ההזדמנות לייצג את הפקולטה לניהול ואת אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, באיגוד האקרדיטציה המשפיע ביותר על בתי ספר לניהול ברחבי העולם," אמר פרופ' לוונגרט

הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר הינה בחוד החנית של השכלה אקדמית, מחקר וחדשנות. תכניות הלימודים מקנות חשיבה ניהולית מתקדמת, ידע מבוסס-מחקר בתארי BA, MA, MBA ותואר שלישי. בוגרי הפקולטה מובילים בכל תחומי הניהול בארץ ובחו"ל. הפקולטה זוכה להכרה בינלאומית, כולל זו של ארגון האקרדיטציה EFMD. 

חוקרי הפקולטה לניהול מתמקדים במחקר רלוונטי בכל התחומים הנוגעים לניהול, ומפרסמים בכתבי-עת מדעיים מובילים. חברי הסגל והדוקטורנטים הרבים מציגים מצוינות אקדמית איתנה ותרומה מקצועית למגזר הפרטי והציבורי.

הפקולטה דוגלת במחויבות לאחריות חברתית וסביבתית, שנותנת מענה לאתגרים של ההתפתחות האזורית והעולמית. לאור זאת, מגיעים חוקרים וסטודנטים בעלי תושייה ומצפון חברתי עם שאיפות ביזמות וחדשנות. הסגל מטפח בוגרים הפועלים ליצירת עולם טוב יותר באמצעות ניהול טוב יותר.​