$$News and Reports$$

24 אוג' 2014

​פרפו' עודד לוונגרט, דיקן הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר :הזכייה היא אות ליזמה והחשיבה המתמדת בה מתברכת הפקולטה שלנו לשיפור תהליכים בכל מימד של עשייה מצד כל העוסקים במלאכה. היא בוודאי ציון מיוחד למצוינות שמופגנת בפרויקט זה ועל כך תבורכו.

כמו בכל שנה, התקיימה תכנית "פרויקטים מצטיינים", בה השתתפו 20 פרויקטים מרשימים, יצירתיים, ששיפרו את תהליכי עבודה וחסכו לאוניברסיטה כסף רב. בסופו של תהליך בחרה הועדה לתת את הפרס לפרויקטים שהיו יוזמה אישית של עובד, מתוך רצון לשפר ולייעל תהליכי עבודה ביחידתו, תוך שימוש באמצעים שעמדו לרשותו.

לארבעת הפרויקטים המצטיינים שנבחרו יוענק פרס כספי שיחולק בין השותפים לפרויקט, ומובילי הפרויקטים ושותפיהם יוזמנו לארוחת בוקר חגיגית במעמד המנכ"ל. 

הפרויקט בפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר שזכה בפרס:  מערכת לקביעת פגישות

מובילת הפרויקט: לוסיאנה סילם רכזת לענייני סטודנטים, המחלקה לניהול, הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר. 

שותפים לפרויקט: ענבל סהר פרץ רכזת לענייני סטודנטים, המחלקה לניהול, הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר. יפעת בן-סימון רכזת מנהלית, המחלקה לניהול, הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר'  ודימה גורנושקין עוזר למנהל הרשת, המחלקה לניהול, הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר.

בתקופות בהן הסטודנטים מרבים להגיע למזכירות המחלקה כדי לקבל שירות, כגון בתקופת השינויים לרישום לקורסים, נוצר עומס רב במסדרונות הפקולטה. כתוצאה מכך הסטודנטים נאלצים להמתין זמן רב לקבלת שירות. על מנת לפתור את הבעיה ולשפר את השירות לסטודנטים, נעשה שימוש במערכת מכוונת לקביעת פגישות, שבאמצעותה יכול כל סטודנט לקבוע מועד לפגישה בזמן המתאים לו. יישום המערכת הממוחשבת הביא להפחתת זמן ההמתנה מחוץ לדלת המזכירות, ולתיאום פגישה עם הגורם הרלוונטי המטפל בבעיה, במועד שנוח לסטודנט. המערכת אף אפשרה לרכזות לבדוק מראש את מצבו האקדמי של הסטודנט, לקבל מידע מקדים 
לגבי תוכן הפנייה ובכך להתכונן לפגישה.