2012 | אורטל דרך | שרית הלמן יוליה לרנר | קפיצת זהות - פרקטיקת הפארקור כזירת כינון זהות של צעירים-מהגרים בפריפריה הישראלית |
2012 | הגר גוטמן | שרית הלמן | איום קונקרטי גבוה מאוד - שיח אזהרות המסע מפני סיכון הטרור כראי ליחסים המתעצבים בין המדינה לאזרחים בישראל |
2012 | הדס בר | איסמעיל נאשף | אסתטיקה פרפומטיבית כמפתח לשינוי - מקרה הופעות קרקס רחוב בנמל תל אביב |
2012 | הילה נחושתן | פרנסין מרקוביץ | "אני למדתי באוניברסיטה של החיים": עיבוד מחדש של נורמטיביות במאבקן של נשים לעזוב את הזנות במרחב שיקומי |
2012 | מוחמד אבו-נאסרה | דניאל ממן | "ביזנס זה ביזנס, ביזנס הוא מחוץ לפוליטיקה": על יזמות עסקית משותפת בין יהודים לפלשתינאים אזרחי ישראל |
2012 | מיכל צביאלי | ניצה ברקוביץ דני פילק | כרוניקה של כאוס ידוע מראש? : הדיאספורה הסודנית בערד |
2012 | נעמה עוז | משה שוורץ | דור ה Y בצבא: יחדת "אופק" בחיל האוויר כמקרה מחקר |
2012 | עדו אבגר | ניצה ברקוביץ הללי פינסון | מרחבים של ערכים: השיח האתנו-לאומי הציוני והשיח הניאו-ליברלי בספרי לימוד בגיאוגרפיה |
2012 | קרן סמואל-אנוך | איסמעיל נאשף | כיצד יכולה שפה להשפיע על מבנה הכוח בין המינים |
2012 | רון לוי | איסמעיל נאשף | תזוזות משטור הדמיון בתרבות הישראלית: המקרה של האנגלית במוסיקת הרוק |
2013 | אביב הרמן | ניצה ברקוביץ | פילנטרופיה בעידן הניאו-ליברלי: קרנות הלוואה לעידוד יזמות זעירה |
2013 | איתן אלגר | ניצה ינאי | ייצור המרחב בחוות הבודדים של "דרך היין" ברמת הנגב |
2013 | אסף בונדי | לב גרינברג ניצה ברקוביץ | תולדות "הקבלניזציה" של ענף הנקיון: פרק ראשון בהתפתחות הקורפורטיזם המפוצל בישראל |
2013 | מיכל בהרב | אנדרה לוי ניר אביאלי | סדקים בגן עדן: נקודת מבט תפוצתית על משמעותה של הקרמיקה הארמנית כחומר למשא ומתן חברתי |
2013 | מלי מרגי | שרית הלמן | נערה ב"נירמול" שדה שיח בפנימיות לנערות בסיכון, המבנה זהות מגדרית,לאומית ומעמדית |
2013 | מעין פרטוש | סטיבן שרוט | הרבי כל יכול: תפקידי הרבנים הקונסרבטיבים בישראל כפונקציה של צרכי החברה הישראלית במאה ה-21 |
2013 | מרק איפראימוב | יוליה לרנר | דינמיקה של זהויות בהתארגנויות שורשיות (grassroot): חקר פעילות קהילתית של צעירים יוצאי קווקז בעיר שדרות |
2013 | קרן דן דוד | שרית הלמן | עבודה או משפחה? אין כאן (בישראל)בכלל שאלה: אסטרטגיות שיחניות ופרקטיקות להתמודדות עם המתח בין משפחה וקריירה בקרב אימהות בישראל |
2013 | רחלי בן דוד | ג'קי פלדמן ניר אביאלי | לצוד את ה"אחר" באפריקה: אנתרופולוגיה של מסעות ספארי משפחות ישראליים |
2013 | רמי הוד | ניצה ברקוביץ יריב פניגר | הפרטה מלמטה - שינויים מוסדיים ותמורות ביחסי מדינה-חברה במערכת החינוך בישראל |
2014 | אורן ברוקס | ניצה ינאי | להיות שונה, כמו כולם - מבט על מיניות, חניכה וזהות בקרב נערים ב"איגי" |
2014 | אחיקם פרבר-צוראל | ג'קי פלדמן | סמכות רבנית וסמכות הרבנים בתוכנית ההכשרה לרבנות של התנועה ליהדות מתקדמת בישראל |
2014 | ג'אנג ג'און | אביעד רז | The Hybridization of Cross-Cultural business |
2014 | הדס שביט | ג'קי פלדמן | השקעה בטוחה במזל: מרכזיותו של משחק הלוטו בחברה הישראלית |
2014 | הילה גבאי | ניצה ברקוביץ | מנהלות זהויות: "האם המסורה" מול (?) ה"מנהל האידאלי" |
2014 | ירון הופמן-דישון | דניאל ממן | הון בתמורה : סוכנויות מדינתיות ושינויים מוסדיים בחוק לעידוד השקעות הון, 1959-2013 |
2014 | מיכל שטיין | פרנסין מרקוביץ | נשים מקועקעות "הארד קור" : משא ומתן על זהות |
2014 | עופר דגן | ניצה ינאי ג'קי פלדמן | טוסקנה זה כאן: תיירות אליטות וייצור המרחב האתנו-לאומי בחוות הבודדים בדרום ישראל |
2015 | איריס-עמליה גלר-דר | ג'קי פלדמן ניר אביאלי | מטיילים ומתנדבים - תיירות התנדבותית של בני הגיל השלישי המבקרים בישראל |
2015 | הילה פז | ניר אביאלי | חצי-שחור חצי-כשר: Kosher Soul Food בדרום מזרח ארצות הברית |
2015 | יוליה שבצנקו | שרית הלמן | כיבוש דעת העם - מסגור הזהות הקולקטיבית של תנועת הצדק החברתי על ידי העיתונות, הבירוקרטיה המדינתית ומומחים מהחברה האזרחית - קיץ 2011 |
2015 | לבנת דקלב | ניצה ינאי איסמעיל נאשף | כתמים בצילום המגוייס: התשוקה למרחב בצילומיו של זולטן קלוגר |
2015 | ספיר פרץ | ג'קי פלדמן | הודו לה' כי טוב - תרמילאים דתיים-לאומיים בצפון הודו |
2015 | עדינה ארבל | ניר אביאלי יותם לוריא | בין רווח כלכלי לרווחה חברתית: חקר מקרה של "פרוייקט גורי רחוב" |
2015 | עינב צברי | פנינה מוצפי הלר אורי רם | 'ציון גולן נגד הרב קוק: דו-קרב אתני במסדרונות האולפנה' - שיוך אתני כגורם מעצב בתהליך הגדרת זהות של דתיות לשעבר, מזרחיות מהפריפריה |
2015 | עינת יהודה | דניאל ממן אורי שוויד | מה הקשר ? בין ובתוך רשתות אתניות בישראל |
2015 | ערן קרויז | שרית הלמן | יחסי צבא משפחה בעידן הפוסט הגמוני |
2015 | שיבה ליבר | ניצה ברקוביץ | פורצות אל הרחבה: מנהלות בארגוני ספורט בישראל |
2015 | שיבי אלון צבי | ג'קי פלדמן | האף היהודי - להריח את ההבדל: אנתרופולוגיה של חוש הריח בדת ישראל - הבניית חוש הריח כמבדיל ומגשר |
2015 | שמעון קרוט | איסמעיל נאשף | פרמקלצ'ר: התנתקות מהמונופול הקפיטליסטי באמצעות חזרה אל הטבע |
2016 | איל ארליך | אורי שויד | נפגש בקמפוס ? הומופיליה (Homophily) לאומית בקרב סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל |
2016 | לימור חן | ניר אביאלי יוליה לרנר | בין שמרנות לחתרנות: משמעויות של אוכל טבעוני בקרב יהודים דתיים בישראל |
2016 | מאיה לבקוביץ | איסמעיל נאשף | 'כפתורעים' - אריגתו של כפתור הבגדים לחברה הישראלית |
2016 | נועה זרקא | דניאל ממן | 'חופשי זה לגמרי לבד' - תהליכי התארגנותו של שוק הפנסיה הישראלי 1995-2016 |
2016 | ניצן אורן | ניצה ברקוביץ | נרטיבים של יזמי היי-טק: בין השיח הנאו-ליברלי לשיח הלאומי-מיליטריסטי |
2016 | עימנואל פיקאר | ניצה ברקוביץ | נרטיבים של נשים שאינן מניקות |
2016 | שי אלתר | דניאל ממן | "שותפים מוגבלים – אך לא שקטים": משקיעים קטנים ושינויים מוסדיים בשוק חיפושי הגז והנשפט בישראל |
2016 | שני פרטוש | איסמעיל נאשף | זה לא ילך חלק: פנומנולוגיה ואתנוגרפיה של השיער המתולתל בסיפורי החיים של נשים בחברה הישראלית |
2017 | אלדד לוי | שרית הלמן | לאומיות בעידן הניאו-ליברלי - שיחים מתחרים, סמלים מתחדשים ולחצים גלובאליים ברפורמת האנרגיה המכסיקנית של 2013 |
2017 | גוון צרויה | אביעד רז | "נשים חרדיות מעזות: הקשר בין דפוסי שילוב של נשים חרדיות בארגוני היי-טיק לבין עיצובן כנשים פורצות דרך בחברה החרדית |
2017 | יארוסלב קוריליוב | יוליה לרנר | בין ידע דתי לדת מדעית: תהליכי ייצור ידע פוסט מודרני בתנועת "בני ברוך" |
2017 | יעל גזית | דניאל ממן | קואופרטיבים חדשים בישראל - מנגנונים של תרגום והתאמה מהגלובאלי ללוקאלי ובין העבר להווה |
2017 | מעיין סנקר | ניר אביאלי עודד אבט | ליג'יאנג מבעד למראת התרמילאים - אתנוגרפיית תרמילאים בעיר ליג'יאנג |
2017 | ציפי לזר | אורי רם אורי ביבי | איפה הם האינטלקטואלים ההם: יוקרה אקדמית ומעורבות ציבורית של אנשי אקדמיה בישראל |
2017 | תמר בולמש | ניצה ינאי | iPosture - מבט על סגנון חיים של ילדים יהודים ישראליים בבית ספר |
2018 | אלה ויינטרופוב | אביעד רז | 'קול כולי' - אופני ייצוג בארגון לאנשים עם מוגבלות - חקר מקרה: אלו"ט |
2018 | ג'סיקה טברובסקי | ניצה ברקוביץ | פרקטיקות של צריכה שיתופית - שלי, שלך, שלנו? |
2018 | דניאלה אמליה דוקס | פרן מרקוביץ ניר אביאלי | פרקטיקות ותפישות עכשוויות של אוכל 'מסורתי' בנוק, גרינלנד |
2018 | טל התר גורניג מוריס | ג'קי פלדמן | ים-יבשה - תיירות גלישה בסרי לנקה |
2018 | מיכל פימה | דניאל ממן | ללמוד לחיות נכון - עמותות המקדמות אוריינות פיננסית בישראל וכינון הסובייקט הניאו-ליברלי |
2018 | נועה פני גיל | שרית הלמן | ארגון רבני צהר - פתח להנהגה אורתודוקסית חדשה ? |
2018 | נופר קישון | ניר אביאלי | בזכות ישוע הפכתי ליהודייה תהליך המרת הדת בקרב יהודים משיחים בישראל |
2018 | נטע בהט | שרית הלמן | 'ואהבת את הגר' - משטרי האזרחות, ההגירה והפליטות וזוגות מעורבים בישראל |
2018 | כפיר הדר | פרן מרקוביץ | על נשים 'שלא עושות עם עצמן כלום' וקוספליי בישראל |
2018 | ענת מדמוני | ניר אביאלי איל מטרני | עמימות קונסטרוקטיבית - מבקרים, נוף ומורשת בגן הלאומי עין חמד ובאתר הלאומי קסטל |
2019 | יעל עמנו | אביעד רז יוליה לרנר | הולדת אם בעידן הדיגיטלי – הבניית ידע בלתי פורמלי בנושא "אימהות" דרך אפליקציית WhatsApp |
2019 | ליאור דוידסון | אורי שויד | באתי להושיט עזרה: השפעת הומוגניות חברתית על סולידריות חברתית |
2019 | ליאור וינר | ניצה ינאי ניצה ברקוביץ | נרטיבים של ביסקסואלים וביסקסואליות בישראל To Bi or Not to Bi': |
2019 | שרון ביתן כץ | ניצה ברקוביץ אורי שויד | השפעת הפמיניזציה והשינויים הטכנולוגיים על מאפייני משלח היד הפקידותי בישראל |
2019 | ויקי (ויקטוריה) אשכנזי | יוליה לרנר | "לסיים להגר זה להצליח לדייק את עצמך" על התעוררותה המחודשת של אמנות אתנית בישראל |
2019 | בן פרג'ון | אורי שויד | ערכים במחלוקת: ניתוח רשתות האינטראקציה בין עורכים בוויקיפדיה בערכים הקשורים לסכסוך הישראלי-ערבי |
2019 | עתליה ישראלי-נבו | ניצה ינאי, זוהר אידה ויימן-קלמן | 'תמיד הייתי ככה ?' - קווים לדמותה של זהות סיסג'נדרית |