$$News and Reports$$

22 ינו' 2023

בוגרי מחזור ג', מבית הספר לרפואה, נפגשו בפקולטה למדעי הבריאות

 

איחוד מרגש: 40 שנה לאחר שסיימו את לימודי הרפואה,  בוגרי המחזור השלישי נפגשו בחודש ספטמבר 2022 לפגישת מחזור ראשונה.  במפגש נכחו 24 בוגרים מתוך 30 , מהם 2 שהגיעו מחול, במיוחד לאירוע.

הפגישה קרמה עור וגידים לאחר חודשים של חיפוש ואיתור הבוגרים. לכבוד המפגש, הוקם אתר נוסטלגי כפלטפורמה ליצירת  קשר רציף בין החברים,  אליו הועלו תמונות, עידכונים וברכות מהמרצים שלימדו  את הבוגרים.

ההתרגשות של הבוגרים הורגשה באוויר והייתה בשיאה. הבוגרים , אשר חלקם לא ראו אחד את השנייה מיום סיום לימודיהם , שיתפו את חבריהם בסיפוריהם האישיים, העלו זיכרונות מהעבר, החליפו רשמים, חוויות  ותמונות משנות הלימודים , סיפרו על המשך הקריירות המקצועיות שלהם, וצפו במצגת מרגשת משנות לימודיהם.

תכנית המפגש כללה סיורים במבנה החדש של הפקולטה ובמתחם סורוקה המרכז הרפואי האוניברסיטאי.

כמו כן, שמחו הבוגרים להיפגש עם מנהל בית החולים, ד"ר קודש ועם המשנה לדיקן פרופ'  אילן שלף, שאף הם בוגרי הפקולטה. האחרונים נתנו סקירה על הקורה היום הן בפקולטה והן במרכז הרפואי.

המפגש נחתם בארוחת ערב קלה ובעיקר זמן חופשי להעלאת זיכרונות מספסל הלימודים. 

ד"ר ארבל, בין יוזמי המפגש :  "היה מפגש מרגש, מלא תוכן, רווי בהערכה וחום לב. אנו מלאי הערכה על הסיוע שניתן לנו בפקולטה למדעי הבריאות ובסורוקה המרכז הרפואי האוניברסיטאי. היה קשה להיפרד סיכמה ארבל !

​בוגרי המחזור, שחלקם פרשו לגמלאות, כיהנו ועדין מכהנים בתפקידי מפתח במערכת הבריאות וכראשי מחלקות ויחידות במרכזים הרפואיים.


DSC_1183 (1).JPG


תמונות מהמפגש: https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/19iactxM6wuW9GMQWqPExMBr5xDHG1TN_?usp=sharing