ייעוץ פדגוגי וטכנו-פדגוגי בימי קורונה
 

 

לחברות/י הסגל היקרות/ים שלום רב,


 

המעבר החד להוראה מקוונת הציב את כולנו באי-וודאות. 

חלקכם ודאי מתמודדים היטב עם השינוי, אחרים אולי מתקשים יותר להתאים את ההוראה למצב שנוצר ויתכן שקשיים חדשים מתגלים ככל שהשבועות חולפים. 

עם החזרה ללימודים, אנו מבקשים לעודד את חברי הסגל המעוניינים בכך לפנות אל היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה לצורך קבלת ייעוץ ועזרה גם בהוראה המקוונת. 

יועצי היחידה יוכלו לסייע בחשיבה על תכנון השיעורים, שילוב בין הוראה בשידור חי (סינכרונית) לפעילות א-סינכרונית (באמצעות מערכת ה-moodle ואחרות), שיתוף סטודנטים וניהול השיעור המקוון, דרכי הוראה ותהליכי למידה, ואף להציע משוב על השיעורים המקוונים שאתם מלמדים.


 

חברי סגל שמעוניינים לקבל עזרה, ליווי או משוב מוזמנים לפנות אל ד"ר יעל לין, אחראית פדגוגיה דיגיטלית ואל ד"ר איתי פולק, הרכז הפדגוגי של היחידה. 


 

אנו מזכירים לכם שבמערכת ה-Moodle פתחנו אתר לקורס בשם 'הדרכת Zoom למרצים' שבו מתקיימים פורומים שונים לטובת חברי סגל שמעוניינים להעלות נושאים שונים לדיון או התייעצות בנושאים פדגוגיים וטכניים בהוראה מקוונת. בנוסף תמצאו שם הקלטות למפגשי הדרכה שקיימנו בנושאים שונים בהוראה מקוונת. כמו כן, באתר בניית קורס ב-Moodle תמצאו הנחיות להוספה של אפשרויות מתקדמות של הוראה ולמידה דרך אתרי הקורסים שלכם. 


 
בשבוע הקרוב נפרסם מידע על מפגשי "פורום הוראה" בנושאי הוראה מקוונת, הדרכות מקוונות על הוראה, כתיבת מבחנים ועוד.

 

 

 


דף מידע על ההוראה המקוונת בפקולטה >>​​​