​המחלקה לתקשורת מתמחה בהכשרה של סטודנטים לתארים מתקדמים לקראת התמודדות עם עולם התקשורת של מחר.

מטרתנו העיקרית היא להכשיר את הסטודנטים לראות, להבין, לתפקד, לחקור ולהנהיג בעולם התקשורת המתהווה, עולם שבו התקשורת לא רק נוכחת ומשפיעה, אלא גם מעצבת במישרין ובעקיפין כמעט כל היבט במציאות הסובבת אותנו, בדרכים שרובנו לא מודעים להן. לא צריך ללכת רחוק. אף לא אחד מאתנו יכול להתחמק מהקונכייה התקשורתית שהולכת ומקיפה אותנו, הולכת ומתעבה בעוד שכבות של חוטים, קשרים, סבכים, מעקפים ודרכי קיצור. עולם שבו בכל רגע נולדות דרכים חדשות לתיווך ולייצוג, התחברות אל המציאות או התנתקות ממנה - הכול בעזרת תקשורת.

תואר שני בתקשורת לא רק מכין אותך להתמודדות עם עולם שהולך ונעשה סבוך ומרתק, אלא גם מאפשר לך שדרוג מקצועי ומגוון מיומנויות חיוניות למגוון תפקידים ניהוליים.​


תקשורת דיגיטלית

למה ללמוד אצלנו?​​


» אפשרות ללמוד יום בשבוע (במשך שנתיים) או יומיים בשבוע (במשך שנה אחת!)
» "חיים ​במדיה": התמחות ייחודית במסגרת התואר השני, שמה דגש על יחסי גומלין במדיה, יחיד וחברה.
» חברי סגל מובילים בתחומם ובעלי שם בינלאומי, שמביאים עימם ניסיון עשיר מלב תעשיות התקשורת.
» מחלקה קטנה, אווירה בלתי פורמאלית, ויחס אישי לכל סטודנט.
» מלגות לסטודנטים במסלול המחקרי, הצעות עבודה אטרקטיביות בהוראה ובמחקר תוך כדי הלימודים.
» עניין עמוק ומיוחד בטכנולוגיות חדשות, תוך שילוב בין אוריינטציה חברתית לטכנולוגית.
» הלימודים בגיבוי טכנולוגי של מרכז מצוינות LINKS (“למידה בחברת מידע”)​​


מסלולי ​הלימוד:


מחלקה מציעה תואר שני בתקשורת בשני נתיבים: נתיב כללי ונתיב מחקרי (עם תזה). מטרת התוכנית בשנה אחת היא לאפשר לסטודנטים לתואר ראשון ולבוגרי התואר הראשון להמשיך ללימודים משמעותיים ולסיים תואר שני בפרק זמן של שנה אחת בלבד (יומיים מרוכזים בשבוע) או שנתיים (יום מרוכז בשבוע).​

בין הקורסים הנלמדים: חקר החיים במדיה | ניתוח נתונים בתקשורת | יחסי אדם-טכנולוגיה |​ מדיה ושינוי חברתי ​​



בו​גרת מספרת

​​​סשה סטחוב-שלו​​ | סמנכ"לית OASIS MEDIA, משרד פרסום המתמחה במדיה הדיגיטלית
סשה סטחוב-שלו​​
"במהלך הלימודים במחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון בנגב רכשתי מיומנויות מחקריות, ראייה ביקורתית והתמודדתי עם אתגרים תאורטיים ופרקטיים. המחלקה אף איפשרה לי לבחור נושא מחקר חלוצי שקרוב לליבי. הניסיון הזה מסייע לי כיום כאשת שיווק ופרסום הנדרשת לראייה מתכללת של אנשים, מסרים וטכנולוגיה"