$$News and Reports$$

02 יול' 2018

 22.jpgהאיגוד האסיאני-אוקיאני לפסיכולוגית ספורט ASPASP העניק לפרופ' מיכאל בר-אלי מהפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר את אות עמית ASPASP, בהוקרה על תרומתו המשמעותית לפיתוח פסיכולוגיית הספורט וההתעמלות באסיה ובובאוקיאניה. האות הוענק בכנס השנתי ה -25 של ASPASP, לרגל אירועי 30 השנים להקמת האיגוד, אשר פרופ' בר-אלי נמנה על מקימיו.

פרופ' מיכאל בר-אלי זוכה להכרה בינלאומית כמומחה לפסיכולוגיית ספורט ולהתנהגות ארגונית מזה למעלה מ- 35 שנה. הוא לא רק חקר את הביצוע ((PERFORMANCE האנושי בארגונים בכלל ובשדה הספורט בפרט, אלא גם עבד עם ספורטאי עילית, מאמנים, קבוצות ספורט ומנהלים ועזר להם לשפר את ביצועיהם על המגרש, כמו גם בארגון עסקים ובניהולם.

בספרו האחרון, "Boost!", מציג פרופ' בר-אלי כמה וכמה לקחים מפסיכולוגית הספורט, הניתנים ליישום בעולם הניהול. הספר מיועד בעיקר – אך לא רק -  למנהיגים ולמנהלים בכל התחומים, ומתאר כיצד ניתן ליישם לקחים אלה על-מנת לשפר את המיומנות הניהולית  וליצור סביבת עבודה מוצלחת ובת-קיימא.

האיגוד האסיאני-אוקיאני לפסיכולוגית ספורט (ASPASP) הוקם  בסינגפור ב -1989, במהלך הקונגרס העולמי השביעי לפסיכולוגית ספורט. האיגוד מזוהה עם הגוף העולמי, האגודה הבינלאומית לפסיכולוגיה של ספורט (ISSP) . כיום יש  בו ייצוג ל- 23 מדינות, והוא פועל במרץ לפיתוח  פסיכולוגיית הספורט ברחבי אסיה ואוקיאניה.

בתמונה - נשיא ASPASP, פרופ' ליווי צ'אנג, מעניק לפרופ' בר-אלי את אות ההוקרה:

23.jpg