$$News and Reports$$

23 מאי 2024

​​

במהלך טקס חגיגי להענקת תארי דוקטור לשם כבוד שנערך ביום 21.5.24, במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה, הוענקו אותות הוקרה מטעם נשיא האוניברסיטה. האותות הוענקו לשלושת המרכזים הרפואיים המסונפים לפקולטה ולחברת הסגל נילי מרגלית מהמחלקה לסיעוד. בטקס, הוקרנו סרטים המספרים את סיפורם ועוררו התרגשות רבה בקרב הקהל , שקם על רגלו והריע בהתלהבות ממושכת לכבוד הזוכים.


האותות שניתנו:


אות נשיא האוניברסיטה על תרומה משמעותית לנגב ולמדינת ישראל למרכזים הרפואיים בדרום:

סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי

המרכז הרפואי האוניברסיטאי ברזילי

בית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד ע"ש סמסון

Hospital directors with the university president

בנימוקי הועדה נכתב:

לאות הוקרה על פעילותם של כל צוותי הרפואה, הנמצאים בחזית העשייה בכל יום ולילה ומקדישים את כל מרצם, זמנם וניסיונם להצלת חיי אדם ולטיפול הטוב ביותר, במסירות אין קץ ובמקצוענות בלתי מתפשרת; בהוקרת תודה למי שביום 7 באוקטובר 2023 התגייסו ביתר שאת לטפל באלפי הנפגעים שהגיעו מיישובי ושטחי הדרום, ומגויסים מאז בעוז ובתעצומות נפש אדירות להענקת עזרה לפצועים המגיעים משדה הקרב, לחטופים ששוחררו, לאזרחים ולבני משפחותיהם, ומעניקים להם שעות יקרות של חסד, מזור וטיפול מציל חיים ונפש; לאות כבוד על התרומה המשמעותית והמחויבות רבת השנים למען תושבי הנגב; ומתוך הערכה על השותפות לדרכה של האוניברסיטה ולמשימתה לקידום הנגב ועתיד מדינת ישראל.

 

קרדיט : אולפני צעד​

 

אות הנשיא על תרומה משמעותית לנגב ולמדינת ישראל לנילי מרגלית, חברת סגל מהמחלקה לסיעוד


בנימוקי הועדה נכתב:

בהערכה ובהצדעה על תעצומות הנפש ועוז הרוח שגילית במשך 55 ימים ולילות ארוכים בשבי החמאס; בהשתאות על אומץ הלב לעמוד מול שובייך ולהתעמת איתם, על מנת שתוכלי להעניק לחברייך החטופים טיפול מציל חיים בתנאי השבי הקשים מנשוא; על המקצועיות מעוררת הגאווה של בוגרת האוניברסיטה, אחות במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה וחברת סגל המחלקה לסיעוד; על החוסן יוצא הדופן, על המסירות, האנושיות והיצירתיות שהצליחו להדליק אור קטן בתוך החושך הגדול; ועל מאמצייך הבלתי נדלים למען שחרור כל החטופות והחטופים, מתוך מחויבות אדירה להבטחת שלומם ולשמירת התקווה לחזרתם הביתה במהרה.

 

קרדיט: אולפני צעד

​ 




​​