$$News and Reports$$

07 ינו' 2020

​תכנית חדשה ליזמות וחדשנות הושקה בבית הספר לרפואה, במסגרתה יתנסו הסטודנטים בפיתוח מיזם רפואי 

goldmanschool_homep.jpg
 

תכנית ייחודית וראשונה מסוגה בארץ ליזמות וחדשנות ברפואה הושקה לאחרונה בבית הספר לרפואה ע"ש ג'ויס וארווינג גולדמן באוניברסיטת בן-גוריון בנגב בשיתוף עם חברת CDI Negev, המאיץ היחיד בדרום לקידום חדשנות בתחום הבריאות. היא מצטרפת לרשימת תכניות נוספות, כחלק ממהפכת היזמות החינוכית שעובר בית הספר לרפואה באוניברסיטה. התכנית תחשוף את הסטודנטים לרפואה לעולם העסקים והיזמות בהקשר הרפואי ותעודד אותם לפתח מוצרים שישפרו את בריאותנו.

 

במסגרת התכנית, אשר זכתה גם לתמיכה כספית ממרכז יזמות 360 של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, יתקיימו שמונה הרצאות בהן הסטודנטים ילמדו ממרצים מובילים בתחומם אודות עולם היזמות והחדשנות בדגש על פרקטיקה. לאחריהן, הסטודנטים יעבדו בצוותים על פיתוח מיזמים בהנחיה משותפת של חבר סגל מהפקולטה למדעי הבריאות ומומחה מתחום תעשיית היזמות הרפואית.

 

התכנית נועדה להעניק לסטודנטים ידע ומיומנויות לפיתוח מיזמים, משלב הרעיון ועד לשלב המוצר, אשר יקנו להם כלים ייחודיים להתמודד עם אתגרי המאה ה-21.  

 

"בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב רואה את בוגריו מובילים בחזית הרפואה, המחקר, ההוראה, הניהול והיזמות בעולם הרפואה בפרט ובעולם הבריאות בכלל. אנו חייבים לחדש, להתחדש ולמצוא דרכים להתאים את רופאי העתיד לעולם הדינמי. לכן, הכשרת הסטודנטים שלנו חייבת להיות מקיפה, מעשירה ופורצת דרך. תכנית זו היא אחת ממגוון עשיר של תכניות שאנו מובילים במטרה לחנך את דורות הרופאים הבאים של ישראל" אמרה פרופ' רלי הרשקוביץ, מנהלת בית הספר לרפואה.

 

התכנית היא פרי יוזמה משותפת של פרופ' רלי הרשקוביץ, מנהלת בית הספר לרפואה וסגנית דיקן הפקולטה למדעי הבריאות, ד"ר שמעון עמר, סגן מנהל בית הספר לרפואה, ד"ר כנרת אורן, מנהלת האסטרטגיה של הפקולטה למדעי הבריאות, ד"ר יאיר צדקה, נוירולוג ויזם ומר אדי גנדלר, מנכ"ל CDI Negev.