"מרכז השנתון": איש סגל שתפקידו לסייע לך וכן לפתור בעיות הוראה שונות של השנתון (השכבה). מרכזי השנתונים עשויים להשתנות במהלך השנים. מרכז השנתון בדרך כלל משתתף בפגישה שאנו עורכים עם כל שנתון בנפרד בתחילת כל שנה.
"יו"ר ועדת הוראה" – חבר סגל בכיר שאחראי להוראה במחלקה, והוא רשאי לאשר בקשות שחורגות מנוהלי הלימוד במחלקה, או לטפל בבעיות שונות בהוראה שדורשות התערבותו. ניתן לפנות אליו לאחר שבירורים שנעשו עם מרכז השנתון לא אפשרו פתרון הנושא הנדון.
"ראש המחלקה" – ניתן לפנות אליו לאחר שפנייה אל יו"ר הוראה לא הביאה לפתרון. בדרך כלל, יו"ר הוראה יחליט אם יש מקום להתערבות ראש המחלקה ובמקרה זה הוא יפנה בעצמו אל ראש המחלקה (אין צורך שהסטודנט יפנה כי ברב המקרים הוא יופנה חזרה אל יו"ר הוראה). עם זאת, ברור שסטודנט רשאי לפנות לראש המחלקה בכל עת.
"סגן הדיקן לענייני הוראה" – זה אחראי לענייני הוראה בכל מחלקות הפקולטה ומטבע הדברים רק לעתים רחוקות יטפל בבעיות אישיות של סטודנטים בנושאי הוראה. ניתן לפנות אליו לאחר שפניות אל "יו"ר הוראה" או אל "ראש המחלקה" לא הביאו לפתרון.
"רכזת סטודנטים" – היא אחראית לטיפול בבקשות סטודנטים המוגשות דרך המערכת. בדרך כלל, פגישה קודמת עם רכז השנתון או עם יו"ר הוראה בשעות הקבלה שלהם תסייע לסטודנט להבין אם יש סיכוי טוב שבקשתו תתקבל. לכן פגישה כזאת מומלצת לפני הגשת בקשה רשמית דרך המערכת. הרכזת מקבלת קהל בבניין הפקולטה (בקצה השני של הקמפוס).
נוסף לבעלי התפקידים שמנינו, מזכירות המחלקה (קומה 1) תשמח תמיד לסייע לך בהפניה אל האנשים המתאימים, או אל מקורות המידע שם תוכל לקבל תשובה לשאלותיך.