יום עבודה טיפוסי

08:00 - קריאת מיילים וניקוי האינבוקס.

09:00 - פגישת סטאטוס עם לקוחות לדבר על מה שהיה ועל מה שמתוכנן לרבעון הקרוב.

11:00 - פגישה עם אנשי פרודקט על תהליך חדש או מוצר באפיון.

13:00 - פגישה עם אנשי המכירות להבין איזה לקוחות חדשים עומדים להגיע ואיך אנחנו יכולים לעזור לסגור את המכירה.

15:00 - ישיבה עם ה CSM להבין על מה הם עובדים ואיך אפשר לייעל את העבודה בעזרת פיתוחים חדשים.

17:00 - האזנה לוובינרים, מיטאפים וקריאת מאמרים בלינקדאין כדי ללמוד מה קורה בחברות אחרות​.

מסר לסטודנטים​​

אמנם מצב השוק כיום הוא יותר קשה בגלל הקורונה, אך חשוב גם שתהנו בעבודה.