​​2תמונה לאתר .jpg

-  מדיה וזיכרון: סמינר שבו ילמדו הסטודנטים על הקשר שבין תהליכי זיכרון ושכחה לאמצעי התקשורת השונים.

-  מדיה וקהלים צעירים: קורס החושף את הסטודנט לעולם המדיה העשיר שמלווה את הילדים מגיל הלידה. נכיר במהלכו את האתגרים המורכבים בפניהם ניצבים כיום הורים צעירים שעבורם המסך הופך למכשיר רב-תכליתי המשלב בין לול למוצץ דיגיטלי.

-  כנס אילת לעיתונות: שלושה ימי מפגש למידה בלתי אמצעית עם כאלף אנשי תקשורת בכנס העיתונות הגדול בישראל.

תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלינבחן את השינויים המהותיים שחלו בעולם השיווק והפרסום במהפכה הרביעית ונסקור את המודלים הכלכליים הקלאסיים ואת המעבר למוניטיזציה בפלטפורמות דיגיטליות. נלמד כיצד הבנת הצרכן היא מפתח שיווקי בסיסי לבנית תוכנית תקשורת שיווקית. נעסוק בפילוח, בחירת קהל מטרה, בידול, מיצוב ומותג . ניגע בקצרה בכתיבת בריף פרסומי. נבחין בין מיתוג לפרסום . הקורס כולל סקירה מקיפה בתחום המדיה. ננתח קמפיינים שיווקיים ונדבר על מיתוג אישי בעידן הרשתות החברתיות ​

-  יחסי אדם-טכנולוגיה: קורס המתמקד ביחסים המתפתחים בינינו, המשתמשים, לבין טכנולוגיות חדשות שהפכו לחלק בלתי נפרד משגרת היום-יום שלנו. נסקור את השפעותיהן עלינו ואת התלות אשר פיתחנו בהן.

-  פליטים ומדיה: בשנים האחרונות תופעת הפליטות וההגירה הגיעה לשיא כל הזמנים. בקורס נלמד על הקשר ההדוק שבין התקשורת ובין חווית הפליטות המודרנית ונבין כיצד פליטים משתמשים ומוצגים בתקשורת.

-  פרקטיקום: התמחות בעבודה תקשורתית מעשית בארגוני תקשורת בדרום ובמרכז.

-  פנאי וזקנה בסביבת תקשורת משתנה: אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני האדם המבוגר הוא כיצד להשתמש בזמן הפנוי הרב העומד לרשותו. מטרת הקורס היא להקנות ידע ומודעות בכל הנוגע למאפייני הפנאי בגיל המבוגר ולדפוסי השימוש במדיה מסורתיים וחדשים כפעילות פנאי בזקנה. במהלך הקורס ייסקרו תיאוריות וממצאים עדכניים לגבי פנאי וצריכת תקשורת בקרב הקהל המבוגר, תוך התייחסות לשינויים בדפוסי ההתנהגות ולקשר שלהם להיבטים פיזיים, קוגניטיביים, חברתיים ורגשיים של הזקנה.​

-  מעקב, טכנולוגיה, פוליטיקה: בחינת הדרכים שבהן גורמים שונים, כמו מדינות ותאגידים, משתמשים בטכנולוגיות חדשות על מנת לעקוב ולפקח אחר אזרחים וצרכנים.

-  איך אנחנו נראים: להבין מדיה חזותית: קורס המאפשר לסטודנט להבין לעומק את מה שמוצג בפניו. חשיבות אופי ההצגה בתקשורת, החל מהצבעים, התפאורה, הלבוש ואופי הצילום, שמעצבים  מסרים משפיעים.

-  מובילי חדשנות: סיורים​ בכלי תקשורת ומפגש עם אנשי תקשורת חדשנים ואפליקציות הנמצאות בחזית הטכנולוגיות בתחום החדשות.

-  ​קורס מצטיינים: קורס ייחודי לתלמידי שנה ג' אשר הצטיינו בלימודיהם בשנתיים הראשונות לתואר. הקורס מכין אותם למסלול מחקרי בתואר השני ומקצר תהליכים בהמשך