$$News and Reports$$

05 אפר' 2017

פרופ' איציק מלצר, מנהל ביה"ס למקצועות הבריאות בקהילה ע"ש מתילדה וליאון רקאנטי, הפקולטה למדעי הבריאות יקבל אות עמית הכבוד לשנת 2017 של העמותה לקידום הפיזיותרפיה בישראל. האות יוענק בטקס אשר יתקיים ביום שלישי 9.5.17 במליאת הכנס השנתי של העמותה.

 

בהנמקות למתן האות נכתב: פרופ' מלצר, מיצג את דור הפיזיותרפיסטים שחונכו, צמחו והתפתחו בארץ יחד עם המקצוע עצמו.  פרופ' מלצר תרם רבות לקהילת הפיזיותרפיסטים בארץ על ידי קידום ההוראה והמחקר בתחום.  במהלך ה-30 שנים האחרונות הכשיר דורות של פיזיותרפיסטים, הממלאים היום תפקידים בכירים בישראל ובעולם. מחקריו בתחום נפילות ומניעתן , הנעשים במעבדתו לשיקום וחקר התנועה, אחת משלוש המעבדות באשכול לבקרה מוטורית ושיקום של המחלקה, הקנו לו מעמד בינלאומי בתחום זיהוי, פרדיקציה וטיפול בהפרעות שיווי משקל באוכלוסיות מגוונות בכלל ובקרב קשישים בפרט. לזכותו, נרשמו מספר פטנטים.

 

 

פרופ' מלצר סיים את לימודי התואר ראשון, שני ושלישי במדעי הבריאות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ואת הפוסט דוקטורט עשה ב- -  Neuro-Muscular  Research Center  ‏ שבאוניברסיטת בוסטון.

 

 

נוסף על תפקידו כמנהל בית הספר,  הוא חבר בוועדות שונות ומשמש כחבר מערכת וסוקר בכתב העת של העמותה לקידום הפיזיותרפיה בישראל. בעבר, כיהן כראש המחלקה לפיזיותרפיה . במסגרת תפקידו זה, הקים את המסלול התואר השני במחלקה, דבר אשר הביא לקידום המחקר. ולראיה 11 עבודות תיזה של סטודנטים מהמחלקה לפיזיותרפיה באוניברסיטת בן גוריון בנגב יוצגו במליאת הכנס השנתי לשנת 2017 של העמותה.

melzer_s.jpg