דלג לתוכן העמוד
הפעל מצב נגיש יותר
בטל מצב נגיש יותר
כניסה
אודות המחלקה
אודות
נושאי תפקידים
חברי סגל המחלקה
שעות קבלה
צור קשר
תואר ראשון
תואר ראשון במחלקה לחינוך
מידע למועמדים
מידע לסטודנטים
סילבוסים תואר ראשון
פרוייקט חונכות
תכנית M.A מואץ לסטודנטים מצטיינים בתואר הראשון
תואר שני
תואר שני במחלקה לחינוך
פירוט התמחויות
מידע למועמדים
מידע לסטודנטים
סילבוסים תואר שני
מלגות לתואר שני
תואר שלישי
תואר שלישי במחלקה לחינוך
מידע כללי
מידע כללי על מלגות
מלגות לתואר שלישי
מחקר
מחקר בבית הספר לחינוך
מרכזי מחקר בבית הספר לחינוך
דוקטורנטים בבית הספר לחינך
השתתפות במחקר/מחקר מודרך
הנחיות ועדת האתיקה
תמיכה בקואלטריקס
המרכז לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה-שדה
המרכז לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה-שדה
הוראה
מעבדות הוראה
מעבדת הוראה 173
מידע נוסף
מידע נוסף
סמינר מחלקתי
תעסוקת סטודנטים
תמונות מאירועים מחלקתיים
הוראת המדעים והטכנולוגיה
נייר עמדה על הצורך בשינוי מבחני הבגרות
נייר עמדה על הצורך בשינוי מבחני הבגרות
הקלטה של יום העיון
החוג לפדגוגיה ולמידת מורות.ים
קישורים מהירים
מידע מנהל תלמידים
דיווח על תקלות מחשוב
חילן-נט
קיוסק מידע למרצה (כולל ניצן)
post
Outlook 365
לוח שנה אקדמי
ספר טלפונים
מפות ודרכי הגעה
אישורי כניסה לרכב
מכרזים ודרושים
משרות לסגל אקדמי בכיר
מכרזי רכש ובינוי
דיווח תקלות אחזקה
מל"ט - מערכת הטיסנים
En
לסטודנטים
לסגל
למועמדים
לידידים
קישורים מהירים
מידע מנהל תלמידים
דיווח על תקלות מחשוב
חילן-נט
קיוסק מידע למרצה (כולל ניצן)
post
Outlook 365
לוח שנה אקדמי
ספר טלפונים
מפות ודרכי הגעה
אישורי כניסה לרכב
מכרזים ודרושים
משרות לסגל אקדמי בכיר
מכרזי רכש ובינוי
דיווח תקלות אחזקה
מל"ט - מערכת הטיסנים
Languages
English
בית
הספר לחינוך
הירשמו ללימודים
להרשמה
בית הספר לחינוך
אודות המחלקה
אודות
נושאי תפקידים
חברי סגל המחלקה
שעות קבלה
צור קשר
תואר ראשון
תואר ראשון במחלקה לחינוך
מידע למועמדים
מידע לסטודנטים
סילבוסים תואר ראשון
פרוייקט חונכות
תכנית M.A מואץ לסטודנטים מצטיינים בתואר הראשון
תואר שני
תואר שני במחלקה לחינוך
פירוט התמחויות
מידע למועמדים
מידע לסטודנטים
סילבוסים תואר שני
מלגות לתואר שני
תואר שלישי
תואר שלישי במחלקה לחינוך
מידע כללי
מידע כללי על מלגות
מלגות לתואר שלישי
מחקר
מחקר בבית הספר לחינוך
מרכזי מחקר בבית הספר לחינוך
דוקטורנטים בבית הספר לחינך
השתתפות במחקר/מחקר מודרך
הנחיות ועדת האתיקה
תמיכה בקואלטריקס
המרכז לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה-שדה
המרכז לחקר הפדגוגיה - שותפויות אקדמיה-שדה
הוראה
מעבדות הוראה
מעבדת הוראה 173
מידע נוסף
מידע נוסף
סמינר מחלקתי
תעסוקת סטודנטים
תמונות מאירועים מחלקתיים
הוראת המדעים והטכנולוגיה
נייר עמדה על הצורך בשינוי מבחני הבגרות
נייר עמדה על הצורך בשינוי מבחני הבגרות
הקלטה של יום העיון
החוג לפדגוגיה ולמידת מורות.ים
אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
>
הפקולטה למדעי הרוח והחברה
>
בית הספר לחינוך
>
סילבוסים תואר ראשון תשע''ט
סילבוסים תואר ראשון תשע''ט
הדפסה
תוכן דף
קורסי חובה
קורסי חובה שנה א'
מבוא לשיטות מחקר כמותיות בחינוך
מבוא למחשבת החינוך
מבוא לפסיכולוגיה חינוכית
מבוא לסוציולוגיה של החינוך
קורסי חובה שנה ב'
שיטות מחקר כמותיות בחינוך
מערכת החינוך בישראל -סוגיות מרכזיות ונקודות מפנה
סוגיות במחקר על למידה והוראה בבית הספר
מבוא לשיטות מחקר איכותניות בחינוך
סמינרים חובה לשנה ג' בלבד
אמהות
הפסיכולוגיה של ערכים בחינוך
ידע עצמי ותרבות - שיח טיפולי ומערכת החינוך
סוציאליזציה במשפחה ובבית הספר
תהליכים בהבניית ידע ויכולת הנמקה אצל ילדים ומתבגרים
היבטים פוליטיים וחברתיים בחינוך
סוציולוגיה של גזענות בתחום החינוך- ניתוח ביקורתי
שיעורי בחירה
שנה א'
קורסי בחירה סמסטריאליים
סמסטר א'
תמות פילוסופיות בספרות ילדים
סמסטר ב'
המחנך כפילוסוף - סוקרטס של אפלטון
שנים ב' - ג'
קורסי בחירה שנתיים
התפתחות תקינה ופתולוגית
לקויות למידה
פסיכולוגיה התפתחותית
קוגניציה בחינוך
פסיכולוגיה חברתית
קשיבות (מיינדפולנס) בחינוך
גישות חלופיות ללמידה והוראה-אידיאולוגיות
תקועים בהווה- מסלול החיים והכניסה לבגרות במאה העשרים ואחת
משחקים בחינוך - פילוסופיה, פדגוגיה, טכנולוגיה
קורסי בחירה סמסטריאליים
סמסטר א'
התמודדות עם טקסט אקדמי
סדנת חונכות להגשמה עצמית
האם יש עתיד לבית הספר
פסיכולוגיה של האישיות
מצפן פנימי, הכוונה עצמית והתפתחות זהות
אי-שוויון בהישגים השכלתיים
מחקר מודרך א
סמסטר ב'
פסיכולוגיה אבנורמלית
פסיכולוגיה חברתית של הכיתה וביהס
הבדלים מגדריים בחינוך ובבחירות השכלתיות
בורדייה וביקורת החינוך
מין ומיניות במפגש החינוכי טיפולי אקטיביסטי
מעברים ומשברים ברצף החיים
ילדים במצבי לחץ ומשבר
מחקר מודרך ב
קורסי בחירה מתואר שני במחלקה לחינוך המיועדים לתלמידי שנה ג', למסלול ראשי או חינוך-פסיכולוגיה:
(בקורסים ייפתחו 5 מקומות על בסיס מקום פנוי)
אוטונומיה ומימוש עצמי
תהליכי למידה בסביבה הבית ספרית
סביבה לימודית ותרבותית כגורם התפתחותי
מגדר וחינוך
ביקורת החינוך הגבוה של ניטשה
מערכת החינוך ואתגר השונות
כיצד אנו יודעים פרספקטיבה פסיכולוגית