$$News and Reports$$

22 אפר' 2020

לראשונה באקדמיה בישראל, הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב קיבלה תו תקן בינלאומי EQIUS של איכות ומצוינות מטעם ארגון ה-EFMD, מהארגונים החשובים בעולם להענקת תקן איכות לפקולטות לניהול בעולם.

בוועדה מקצועית של ארגון EFMD המורכב מדיקני פקולטות הניהול הטובות והגדולות בעולם שבוחנת תהליכי איכות ומצוינות, נקבע כי הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר תקבל את תו התקן הבין-לאומי. בכך היא זוכה לעמוד בשורה אחת עם מספר מצומצם של פקולטות לניהול הטובות בעולם, דוגמת אלו של קיימברידג' ובית הספר לעסקים של לונדון.

תו התקן התקבל במקביל לכניסתה של הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר לעמדת הובלה באקדמיה הישראלית. בשיתוף הועדה המייעצת של הפקולטה, שכוללת מנהלים בכירים במשק, היא פועלת לאור המוטו "ניהול מוביל חברה", לפיו ניהול רלוונטי מחייב ראייה רחבה וחדשנית בה שיפור הארגון עולה בקנה אחד עם שיפור החברה (society). הכרת ארגון ה-EFMD בתפיסת העולם החדשה בעולם הניהול של הפקולטה היא אבן דרך במהפכה שהיא מובילה.


תמונה יכולה לכלול: ‏טקסט שאומר '‏הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר ניהול מוביל חברה אוניברסיטת בן-גוריון בנגב באר-שבע אילת EFMD ACCREDITED‏'‏