$$News and Reports$$

13 פבר' 2020

​​​​​​​​כשפותחים את הראש והלב קורים דברים מופלאים, ואם אפשר לעשות אותם בזוג מה טוב!

לרגל יום האהבה שוטטנו ברחבי הקמפוס, וגילינו מהי זוגיות סטודנטיאלית גרסא 2.0, גילינו שהיום הזה הוא סתם תירוץ מעולה להתחבר אל הקיטש שכולנו שומרים בבטן, ושאהבה ואקדמיה דווקא כן יכולים לבוא ביחד ובגדול, מצאנו את זוגות שהכירו והתאהבו בקמפוס ושאלנו אותם מה סוד הקסם..

ת​ומר פרנקל ורוויה דמרי


תומר ורוויה.jpegתומר, בן 28 סטודנט שנה שלישית בעבודה סוציאלית בקמפוס אילת. רוויה בת 26 בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול בקמפוס אילת. תומר, גדל ביישוב כרמי יוסף במרכז הארץ, רוויה לעומת זאת גדלה אי שם בצפון- ביישוב חצור הגלילית. שניהם היו מדריכים לקבוצות בתיכון אמריקאי בהוד השרון, ומשם ההיכרות.

הקיצוניות הגאוגרפית לכאורה, ממנה הם באים באה לביטוי גם באורח החיים: תומר חילוני ואילו רוויה דתייה ולמרות כל זאת הם נפגשים איפשהו באמצע בבית מעורבב מכאן ומכאן. 

תומר החל את דרכו האקדמית בכלל במכללת ספיר, בלימודי קולנוע. איפשהו בסמסטר הראשון הבין שמשהו "לא מתיישב" לו והחליט לשנות כיוון, ניגש לפסיכומטרי ועד שהתקבלו תוצאות ההרשמה בקמפוס בן גוריון ב"ש נסגרה- כשהתקשר למדור הרישום הפקידה אמרה לו 'מצטערת, נסגרה ההרשמה' וזרקה בדרך אגב שקיים קמפוס באילת, ושאולי שווה לדבר איתם גם.

הרעיון היה נשמע הזוי ובעיקר מאוד מאוד רחוק אבל זאת הייתה נשמעת הזדמנות להרפתקה, ובאמת אחרי שהתרגל לרעיון והתאהב בו החליט תומר שאם כבר הוא ללמוד באילת אז למה לא לפתח תחביבים ישנים- צלילה. ובאמת לאחר כמה חודשים מצא את עצמו בדירה באילת, עושה קורס הכשרת מדריכי צלילה ולומד עו"ס בקמפוס משפחתי ואינטימי.

רוויה נשארה ללמוד בב"ש, פסיכולוגיה וניהול כאשר היא על קו ב"ש-אילת באופן שבועי. ותיארה שחשה בחופשה בכל פעם שהגיעה לאילת, גם בתוקפת בחינות. היא מספרת בחיוך "למדתי ימים שלמים על החוף, עם שייק פירות ביד" והעידה שציוניה אף עלו.

בסמסטר הראשון של השנה השנייה הציע תומר לרוויה נישואים על גג הבניין בו הכירו. הם שכרו דירה חדשה ביחד ורוויה עברה מבאר שבע באמצע הסמסטר של השנה השנייה וסיימה את לימודיה בקמפוס אילת.

תומר מספר על החוויה "ידענו שאחד מאיתנו יאלץ לעבור מוסד לימודים- ויום אחד אחרי שרוויה באה לביקור השבועי באילת וביקרה בקמפוס, היא התאהבה במקום. מפה לשם שנה שלישית של פסיכולוגיה-ניהול הסתיימה באילת עם הרבה ים ושמש:) ואנחנו עדיין פה.. מוזמנים לבקר"

מארק בזנוב וירדן לובלינר 

מארק וירדן.JPG
במקור מארק מטבריה וירדן מרעננה. לפני כמה שנים ירדן ומשפחתה עברו לאילת בעקבות העבודה של אמה שכיום אימה מנהלת תיכון. מארק הגיע לאילת לאחר שהחליט ללמוד בקמפוס אילת המקסים, ואף מספר "הקמפוס מספק חווית לימודים ייחודית עם כיתות קטנות, יחס אישי מהמרצים ונוף של ים שאין שני לו".

סיפור ההכרות של מארק וירדן מתחיל לפני כ-3 שנים ביום הפתוח של קמפוס אילת המספרים כי היו בקשר הדדי שעם הזמן הפך לקשר זוגי רשמי ואף עתידים להינשא במרץ 2020.

מארק עתיד לסיים השנה את לימודיו בניהול מלונאות ותיירות בקמפוס ואילו ירדן סיימה את התואר הראשון שלה במזרח תיכון ומשאבי אנוש בשנה שעברה בקמפוס אילת, וכרגע עובדת בבית ספר.

מארק וירדן מספרים שהחיים ביחד כסטודנטים צעירים מלאים באתגרים של חיי היום יום, "בין אם זה להרוויח מספיק כסף, לאכול בריא, לעשות כושר, להשקיע בלימודים וכו'. כל זה אפשרי כאשר בין בני הזוג יש כבוד הדדי, אמפתיה והרצון לעזור אחד לשנייה גם כשלצד השני קשה והלשון בחוץ. מאחלים לכולם הצלחה בתקופת המבחנים !!!"


עדן השחר כץ ומירי ביכלר

מירי ועדן 2.jpeg

עדן השחר בת 25, מאזור נתניה. סטודנטית שנה ב' לניהול עם חטיבות בתקשורת וניהול ויישוב סכסוכים בקמפוס אילת.

מירי בת 24, ממצליח. סטודנטית שנה א' לניהול עם חטיבות בתקשורת וניהול ויישוב סכסוכים בקמפוס אילת.

עדן השחר ומירי הכירו בצבא כאשר עדן השחר הגיעה למיט"ב לתפקיד סוף שירות ושובצה יחד עם מירי שרק סיימה קורס קצינים באותו המשרד.

הן מספרות שהקליק היה מידי והפכו לחברות טובות מהר מאוד. לקראת שחרורה של עדן השחר התאהבו אך מכיוון שעד לשלב זה חוו שתיהן מערכות יחסים סטרייטיות ויצאו רק עם גברים- הן נבהלו.

במהלך טיול לאחר צבא ובתקווה לשכוח את ההתאהבות נשארה עדן השחר בקשר טלפוני וחברי עם מירי, אך הקשר היה כה חזק שלשכוח לא בא בחשבון ואכן לאחר כשנה הן קבעו להיפגש במזרח, רחוק מהכל ולראות לאן זה מתקדם, עדן השחר מתארת "נפגשנו בתאילנד ומאותו רגע לא נפרדנו לרגע".

לאחר הטיול חשבו יחד איפה כדאי להן ללמוד- כאשר למירי היה חשוב אוניברסיטה ברמה גבוהה ולעדן השחר היה חשוב שיהיה מוסד לימודים קטן עם יחס אישי- כאשר קמפוס אילת ענה על הצרכים של שתיהן.

על הלימודים בקמפוס הן משתפות: "אנחנו ממש נהנות מהלימודים באילת. אנחנו אוהבות ללכת לים, למסעדות, לטייל בארץ ובעולם ולהיות עם חברים".


טל-אור כהן ודור בר ובקיצור טל-דור

טלאור ודור.jpg
טל-אור, בת 28, בוגרת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ואמא טרייה. דור בן 32, בוגר תואר ראשון בלימודים רב תחומיים במדעי הרוח והחברה עם חטיבות בתקשורת ומזרח תיכון.
טל-אור עברה לאילת בכדי ללמוד מערב, ואילו דור עבר לאילת עם משפחתו לפני יותר מעשור.
סיפור היכרותם מתחיל לפני כ-5 שנים, כאשר במשך שנה שלמה למדו בקמפוס האינטימי והקטן, זה לצד זו בלי להכיר או להיתקל האחד בשנייה, וכפי שתיארה טל-אור "שזה הזוי בהתחשב בכל הרעש התמידי סביב דור ;)"
בתחילת השנה השנייה ללימודיהם לקראת מסיבת פתיחת שנה שארגנה אגודת הסטודנטים, התקיימה תחרות תמונות נושאת פרסים. טל-אור בנחישותה לזכות בתמונה המנצחת מתחת למים הגיע לחוף ולאחר אינספור תמונות יצאה מהמים עם עיניים אדומות ודומעות כאשר שמעה "איזה קשקשן" צועק לה מהחוף, כשהתקרבה לברר מי צועק, נפגשו וכפי שטל-אור מתארת "באותו רגע נפגשו עינינו לתמיד!".
כך עברו להן שנתיים מסעירות, מלאות באירועים חברתיים וסטודנטיאליים, וברגעים יפים ורומנטיים: נשיקות במסדרון או סתם קפה באמצע היום. לצד רגעים קצת פחות רומנטיים ודרמטיים של פרידות שאילצו את חבריהם בקמפוס הקטן הזה לבחור צד. מיותר לציין כי לא טל-אור ולא דור זכו בתחרות ההיא כפי שיקוו אך מעידים שניהם "אבל מצחיק, במבט לאחור, התחרות המטופשת ההיא הייתה התחרות של חיינו והמנצחים הגדולים הם אנחנו, מי ידע שכך יהיה".
כיום טל-אור אף סיימה את לימודי תואר שני בעבודה סוציאלית בקמפוס לפני כשנה אף נישאו בחתונה קיצית ושמחה ולפני כחודש ילדה טל-אור את יהב החמודה, ביתם הבכורה לבית משפחת כהן-בר.
על הלימודים בקמפוס הם משתפים ומודים לאגודה על ההכרות ולקמפוס האוניברסיטה על היותו חממה ותשתית בונה "לולא התמיכה והתנאים הנהדרים כנראה שדור כבן ממשיך בעסק המשפחתי לא היה משלים את התואר הראשון ואני כעובדת סוציאלית צעירה לא הייתי מצליחה לעשות תואר שני מיד אחרי התואר הראשון, והכל בזכות התמיכה והתנאים האידיאליים, הקרבה להכל וההתחשבות של צוות והאוניברסיטה המדהים! תודה לעיר אילת, שקצב החיים בה הוא אחר, רגוע וזורם, עם מזג האוויר נהדר כל השנה, חיי קהילה ובילוי תוססים, הכל קרוב בה ונגיש, והים... תמיד הים הנהדר במרחק הליכה או בזווית של העין."​​

!Happy Valentine's Day​​