$$News and Reports$$

12 יול' 2022

​​​​​​​בשבוע שעבר (29.6) התקיים טקס הענקת תארים לבוגרי ובוגרות תשפ"א, הטקס היה מרגש במיוחד. בשנת תשפ"א סיימו 89 בוגרים ובוגרות בכלל מקצועות הלימוד: 55 לתואר ראשון, 22 תואר שני ו12 ללימודי תעודת הוראה.

בטקס נכחו רקטור האוניברסיטה, פרופ' חיים היימס, דיקאן קמפוס אילת פרופ' יניב פוריה, רמ"ן קמפוס אילת מר עמי לוי, ראש העיר, מר אלי לנקרי, וסגן וממלא מקום ראש העיר, מר מתן בארי.

(לנאום המלא של ראש עיריית אילת - לחצו כאן)​

"תעודה מכובדת של אוניברסיטה מכובדת יש לקבל בטקס מכובד" טען פרופ' פוריה בטקס. זו השנה הראשונה שבה כל הבוגרים והבוגרות עטו גלימות שהוכנו במיוחד לטובת טקס זה. הבוגרים עטו את הגלימות בגאווה

בקמפוס אילת דוגלים בשיתוף פעולה עם הקהילה. בטקס השתתפו שלושה מילדי בית הספר אורים, ילדים המאובחנים כאוטיסטים, שהקדישו לבוגרים ולבוגרות את השיר "איזה עולם נפלא". הקהל קיבל בהתרגשות עצומה את הילדים בתום הטקס ניגש המורה שליווה את הילדים וביקש כי הילדים יוזמנו להופיע בטקסים נוספים בקמפוס.

בנאומו פרופ' יניב פוריה פנה לבוגרים ולבוגרות "קחו אתכם את הידע, קחו אתכם את הכלים הרבים, וחשוב מכול קחו אתכם את דרך החשיבה המדעית, לאן שלא תלכו. אני מאוד מקווה שלימדנו אתכם איך וכיצד לחשוב, ולא מה לחשוב....". בנוסף ביקש פרופ' פוריה מבוגרי התואר הראשון כי לא יצלמו את תעודת התואר וישלחו להורים או לסבא וסבתא "זה לא קינוח במסעדה", "בקרו את סבא וסבתא והראו להם את התעודה. אין לכם מושג כמה נחת זה יסב להם". מבוגרי התואר השני ביקש פרופ' פוריה לתלות את התעודה במקום מרכזי בבית, כדי שילדיהם יכירו בחשיבותה של ההשכלה."

וממש לפני שאסיים, עוד בקשה לי אליכם, לראייתי אוניברסיטה, כל אוניברסיטה, זהו מרחב לו חשיבות אדירה לחברה האנושית. עלינו להילחם בבורות באשר היא. ואשר לאוניברסיטת בן גוריון באילת, לראייתי, לקמפוס בו למדתם חשיבות אדירה למדינת ישראל.  הרב קרליבך טען כי "כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו". אנחנו האמנו בכם, וברצון שלכם ללמוד. העובדה שאתם יושבים כאן גאים בהישגכם, מלמדת כי לא טעינו באמונתנו.

בשם כל עובדי ועובדות קמפוס אילת, אל תפסיקו ללמוד ותודה שאפשרתם לנו ללמדכם! "

(לנאום המלא של פרופ' פוריה- לחצ​ו כאן)

עדן השחר כץ, בוגרת התואר בניהול ולימודים רב תחומיים יצגה את הבוגרים והבוגרות בנאום מרגש: "תודה לחבריי ללימודים, אתם, הבוגרים שיושבים פה היום. שרבים מאיתנו הגענו לאילת לבד, רחוקים מהחברים והמשפחה ואולי בגלל זה כל כך מהר הפכנו להיות משפחה עדן השחר ציינה כי היא שמחה ומודה על הבחירה ללמוד בקמפוס אילת. "קמפוס אילת אפשר לי להיות הגרסה הכי טובה של עצמי. היה לי בית, מקום ללמידה ולהתפתחות אישית."

(לנאום המלא של עדן השחר כץ- לחצו כאן)

הטקס שהתקיים בקמפוס אילת מלמד כי ניתן לקיים טקסים צנועים, מרגשים ומכובדים.

DSC_5114.JPGDSC_5243.JPG

DSC_5114.JPGDSC_5427.JPG