$$News and Reports$$

29 יונ' 2021

​ביום שלישי (22.6), נערך טקס הענקת תארים לבוגרי מחזור 2020 של אוניברסיטת בן-גוריון באילת. בטקס השתתפו 120 בוגרים ובוגרות של התכניות לתארים ראשון ושני ושל תוכנת תעודת הוראה לבתי ספר על יסודיים, באוניברסיטת בן-גוריון באילת.י.פוריה.JPG

מתוך מניין הבוגרים והמוסמכים; שמונה בוגרים שסיימו בהצטיינות ומתוכם בוגרת נעמה גור שסיימה בהצטיינות יתרה.

הטקס התקיים בנוכחותו של רקטור אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופסור חיים היימס, המנהל האקדמי של אוניברסיטת בן-גוריון באילת, פרופסור יניב פוריה ונציגי עיריית אילת אשר ביניהם הגיע אלי לנקרי המכהן כראש העיר אילת, ובירכו את בוגרי באוניברסיטה.

י.פוריה.JPG

פרופסור יניב פוריה, בירך את הבוגרים בנאומו וקרא להם להמשיך ולשאוף למצוינות ואף לממש את הכלים שלמדנו בהמשך הדרך " קחו את הידע, קחו את הכלים הרבים וחשוב מכל קחו אתכם את דרך החשיבה המדעית לאן שתלכו. אני מאוד מקווה שלימדנו אתכם איך לחשוב ולא מה לחשוב. כל זה אצלכם בתרמיל, עשו בזה שימוש".


בוגרות קמפוס אילת.JPG

נציגת הבוגרים יסמין בדר וינגרטן, שסיימה תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי החברה וכעת סטודנטית לתואר שני בהנדסת תעשייה וניהול בטכניון, סיפרה על עצמה, על הבחירה שלה ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת בן-גוריון באילת ועל המעטפת שקיבלה מהצוות האקדמי והמנהלי של הקמפוס; " כל השיח בין הסטודנטים לסגל מתקבל בשמחה, המרצים והמרצות שלי בקמפוס מכירים את הרגלי הלמידה שלי, את היכולות שלי וגם יודעים מתי "להעיר" אותי כשאני חולמת בהקיץ בשיעור. זו חוויה שלא הייתי מחליפה בעד שום הון שבעולם".

בוגרת קמפוס אילת.JPG

במהלך הטקס, הוענק אות הוקרה מיוחד לד"ר רות פרנקל, על הקמת מסלול לתעודת הוראה לבתי ספר על יסודיים באילת, אשר כיהנה כראש התוכנית כבר 8 שנים. 

הטקס החגיגי והמרגש נערך באוניברסיטת בן- גוריון באילת וכמיטב המסורת הבוגרים הנרגשים הצטלמו עם התעודה ביד כשהם עטויי גלימה וחבושי כובע אקדמי.


אוניברסיטת בן-גוריון באילת מאחלת הצלחה מרובה לכל 120 הבוגרים שלה בהמשך הדרך!

קהל בוגרים.JPG