​​​​​​​​​
ד''ר נעמה בן-דור​

מרצה ועמיתת הוראה במחלקה לחינוך בקמפוס באילת. מלמדת את הקורס מבוא לסוציולוגיה של החינוך. לד"ר בן-דור תואר מהנדס מערכות-מידע מהפקולטה למדעי המחשב בטכניון, תואר ראשון נוסף בחינוך מתמטי (בהצטיינות יתרה) מהטכניון, תואר שני בחקר התרגום (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר אילן, תואר דוקטורט בחינוך מהטכניון, ופוסטדוקטורט בחינוך באוניברסיטת ניו-המפשייר, ארה"ב.

מחקריה של ד"ר בן-דור מתמקדים בשיח ודיאלוג בלמידה והוראה ובאופן שבו החברה מעצבת את הלומד. מחקר הדוקטורט שלה בחן למידה דיאלוגית מתוך עדשה הוליסטית דיסקורסיבית, ובמחקר הפוסטדוק בחנה התפתחות זהות של מורות מתחילות.

במקביל, לד"ר בן-דור הכשרה בליווי בשיטת ההתמקדות (focusing), בשיטת המיקרו-פנומנולוגיה ובשיטת "חשיבה מעבר לקצה". במחקר הפוסטדוקטורט העכשווי שלה באוניברסיטת בן-גוריון, ד"ר בן-דור משלבת הכשרה זו לצורך התערבות רפלקטיבית במסגרת הכשרת מורים.​

bendorna@bgu.ac.il

IMG_0494.jpg
גב' שירן בנג'י-רבינוביץ

מרצה ועמיתת הוראה במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בן-גוריון באילת, בקורס מבוא לפסיכולוגיה חינוכית.

בעלת תואר ראשון ושני בחינוך, וכן חוקרת במסגרת הדוקטורט במעבדה לחקר המוטיבציה והרגש באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. 

לצד העיסוק בהוראה, שירן עוסקת בפיתוח תהליכי חינוך מיני-רגשי במרחבי חינוך-קהילה וחדשנות.

benjiras@post.bgu.ac.il​